Monday, January 4, 2010

~ 01-Jan-2010

Humm seem lama x update my blog. seb baik x sawang lagi eiks.. hahha saje je kumpul ideas skit.. malas nak story2 citet yg pendek oz aku mmg suke bekarya but not 4 publishing..i'm not good enough.. even thise like that more on journalism.. mayb next time aku kena banyak reading bout english poems or copywriti ng. pergg my azam kee?? donno la beb. but aku nengok blog ni pon ada updating byk benda yg aku x perasan.. hahha. lantak la as long as they give me a space to wtiting!!.. THANKS to ALLH coz still make me alive.. breathingss side 2 my hubby n lil son.. bless to all of u as well..

So aku x mo citer panjang2.. just nak share some story bout me during last 1st jan 2010.. which s is x balik kg mana2 coz mak n bapak aku ke Kuchng 4 olidays again..so aku amik peluang nie shoppingg mana yg dah lama aku idam2 kan.. coz bdget done by my hubby.. so tis time banyak benda aku nak rembat skit.. penghujung n awal tahun kann.. kannn.. hehe..



Those stuff semua aku rembat time YES @ sunway.. huhuh kasut plkas aku tgk kat STUDIO Jusco perda @ 1st tp harga cam mahal skit.. terus aku ke C4 prai survey kat sana plaks.. hahah kebetulan ada stok size aku ngan 10 diccount n dapat free bags adidas gitew.. heeh apa lagi.. membayar plaks.. humm tis time no more credit card. cash coz aku x nak lagi guna cc. sakitka hati menambah2 utang dengan kadar bunga yg x patut.. even pon salah aku kan.. guna lampau2.. haha nanti aku story bout that plaks.. and make up stff plaks aku usya kat Q-bay since last year lg.. awal taun tp layan mata himpun dwet skit2.. hehehe .. so and year dapat jgaks aku rembat semua yg aku idam2kan.. alhamdulillah coz laki aku pon x membantah coz dia tahu betapa aku jimat selama setahun tuk dapatkan apa yg aku nak ngan tabungan sendiri.. utk Qayyim plaks aku plan nak amik laptop while dia pon dah nak masuk 3years kan.. denga stok mainan memenuhi bilik so y don aku beli part ELC kan.. idea idea.. So stakat ini part sopping.. ada lagi pon ckup2 la.. maw org yg baca ni cakap aku kaya sangat ke??/ hahaha .. xkaya n bukan nak tunjuk2 belagak ngan semua barang2 nie.. atas hak milik peribadi aku n own blogs so aku berhak story apa yg aku nak.. just sharing2 je pon.. rezeki d tangan Allah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...