Sunday, January 10, 2010

~ 05-Jan-2010

New Registration makinn2 ht brmpir. aku?? hampir 50% barang2 dah siap.. x maw last2 minit br nak settle semua.. x sanggup dah mcm sebelum2 nie.. at least tis time aku dah taw apa benda nak kena buat from beginning.. Thanks cvoz everythings under ctrl just banyak skit masalah timbul btween me n hq.. sadis gila coz banyak form permohonan student masuk x sampai ke tangan yg sepatutnya.. adoii sakit kepala aku pk hal nie. lepas ne aku offer sendiri lg baekkk.. x pyah nak susahkan kl lagiks.. lgpon dl aku ngan kak rose.. lani susah skit coz akak aku tue ngan maternity!!! aku?? hahhahah nanti2 la.......
 




Then the following weeks wil be senior registration...... senior PG aku dah handle sorang dua.. hek heksss.......
lega rasanya coz tis sem master awal btul.. sempat aku carik new faci utk PAKCIK2 kesayangan itew.. hahhaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...