Thursday, January 21, 2010

:: Miss Ya So Much ::

Masuk Jan 2010 .. OMG so many things benda nak kena prepared.. dengan keja di pejabat bertimbun2.. mana nak settled kes student yg sepatutnya settle all pendings.. adushhhh cian kat aku !! but the things yg make me regret so much is bout my lil... last week hubby keja day shift so which is kalau sama ngan daily work aku lil hav to go 2 nursery.. atas sbb kerja2 yg timbun penuh meja .. selerak x tercakap ..... terpaksa stay up sampai 8-9 pm.. exhausted??? really sgt2 tahap Dewa.. but all those must settle b4 first tutorial.. mana nak settle kan student baru n senior.. korbankan anak kejao d nursery demi kerja2 yg bertimbun.. sampaikan hubby cakap "kerja ttp kerja.. but anak ni nak kena tgk jugak" adushhhh cam 10 jr hinggap d pp.. seems like aku x jalankan kewajipan as isteri so good.. dia x kisah sgt pasal kerja aku but sometimes bila since mornig aku drop lil kat nursery from 8am-8pm.. cian kan!!!! sampaikan satu mala tu aku nangis cakap we balik Kulim la.. keja sana balik.. but dia cakap sabaq laa... ni semua dugaan n I'Allah lil Qayyim memahami as he's growing  now.. bakal turn to 3 nx mths.. planning nak wat party pon jammmed!!! cian ayem dah nak masuk 3 tp hanya merasa party masak nak masuk 2 tahun secara ramey2... time 1st year hanya 3 family wif abah, jiran aku nadia n we all... huhu this time ?? donno laa!!!! cannot thinking anythings bout all the matters.........
Aku tengah sadis nie..........  but ni tanggungjawap aku as pekerja.. hehehe saje je nak luahkan mana yg tension skit !!!! Gosssshhh aku ada own blog....

2 comments:

Gieyana said...

perghh..mmg busy tahap dewa la ko yer..ciannya...

sama cam daku gak..kerja bertimbun2 kt opis...especially kalau m/end n early month..rushing utk closing smpai lmbat amik Nureen...tp x ler smpai lewat cam ko...

x per...nnt hrp2 suma selesai n ko dpt balik awai yer..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sian la hg Naim....aku dgr cite hg ni mmg tensen gilee kan, ngan hal opis lg...umah lg...sbr byk2 k..

mmg betui apa kata hb hg, ini adalah ujian nk mguji thp ksbran hg sbgi s'org ibu yg berkerjaya..

hopefully semua ni selesai dgn cepat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...