Monday, January 11, 2010

~ 07-Jan-2010

Thanks 2 all coz ada kawan2 yg sms n jugak tepon coz.. aku skarang cam x stabil.. Maksud aku dr segi "Healthy" .. huhu kejap demam.. kejap ok.. kerja makin banyak coz new registration makin hampir.. banyak benda nak kena siapkan.. mana dengan new BKB.. faci utk mba aku!! adoii... ilex nad u can do it!!.. sem lepas pon cam nie gaks due to CGS offered subject yg agak critical 4 penang. Mana la aku nak dapatkan faci yg sesuai utk depa ni semua.. UUM plak kot kali nie.. harap2 depa sanggup nak mai sini.. huhu...........


Cian aku kan.. bertumngkus lumus siapkan mana yg patut aku siapkan.. alhamdulilah b4 jumaat semua benda aku dah siapkan!!.. w/o kerja tangan org len.. alhamdulillah 4 blessing me....  since dapat new pc ni.. kerja pon dah berjalan lancar skit.. mana dengan nak siapkan marketing planning aku 4 this 2010.. Now on semua benda we all handle sendiri.. Aku?? kerja marketing.. std2 MBA cam biasalah ... kalau aku cuti tobat semua terus balik.. x kan tinggalkan apa2 kat staff len.. semua nak aku yg buat.. huhhh... cian toi kan... susah skit coz they paid huge amount tuk study sini .. so aku nak kena lebihkan they all........

Dalam ramey2 semua cakap std2 MBA aku kurenggg skit.. hahah bg aku depa nie ok .. marah2 coz depa bayaq mahal.. n our side yg suka dlay all those matters.. tension toiii!!!!! tambah2 sakit kepala aku.. cian toi..


Sometimes2 terbawak2 ngan kerja di pejabat ke rumah.. itu pasal aku cam tension skit sometimes.. but aku mmg patut buang tu semua kalau kat rumah coz... aku akan bertembung plak ngan peel lil qayyim yg pandai menjawap.. adoii..... ada2 ja alasan dia kasik.. ajak makan nasi pon bukan men susah.. adoiiii...............


4 patah aku tanya... berpuluh2 dia jawap!! uihsss nak kena jugaks budak kecik nie.. biasanya aku tangkap2 peluk sampai dia nangis.. hahah itu pasal dia lebih ngan papa coz aku slalu ngik sampai meleleh air mata.. ciannya lil mama niee... hhehe... saje jee kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...