Monday, January 4, 2010

~ 02-Jan-2010


Nie actually kisah last year yg br berllau pergi dengan jayanya minggu lepas. Hrum ujung2 tahun nie banyak benda nak kena budget.. nak own propeerty di sini..tp aku ttp nekad nak kumpul dwet banyak2 carik2 rumah area sini.. I"allah tahap sakit  skit dengan bebanan utang sana sini.. citer bab utang nie kan aku actually tanggung credit card sampai 2k lebih.. so alang2 ada extra money skit dapat this end year aku berjaya  CLOSE 4 good semua credit card itew.. ehhe at first bank cam bg mcm2 alasan nak increase credit limit la. booo layan.. aku x maw dengaq semua tue dah.. now aku nekad nak CLOSE DOWN all my credit card.. siap bua bayaran penuh by cash aku bgtaw caunters mmg nak close.. dok tepon sana sini.. alhamdulillah no more outstading balance.. lega dapat settle semua utang2.. even hubby pon sama close credit card AMBANK n MBF.. so now hanya tinggal CIMB jee.. itu just simpan kot2 emergency nanti but x pernah bawak ke mana2 pon.. simpan lam almari jee..hahaahh...... tp yg tue mmg every mths bayar .. so cantekk punya acc.. haha so 1 of my new target is.. x maw boros ngan sopping lagikss.. belanja ikut kemampuan.. haha coz lil qayyim pon dah nak kena antaq g smart reader once masuk 3 years.. humm.. yg tue hanya 2 hrs per day.. then kelas ngaji kindergarden skarang pon ada buat gaks semua tue.. ABC should be no problems stakat ni coz dia taw sebut just exactly word mmg x leh baca lg laa.. huhuhu.... slow2 my dear.. Q is much important now o.. searching best ELC 4 him....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...