Thursday, January 28, 2010

:: Lil AnGle Haris ::

Kau dan aku ........ hehehe teringat ngan musical drama nie.. ayem suka ngan lagu nie.. slalu nyanyi ikut rentak dia.. heeh budak2 kan cepat tangkap semua tue. ....

Dah masuk 2010.. aku n suami dah masuk 30-an..adoiiiiiii dah tua kann...  cam mana ngan planning 4 tis year ? huhuh harap2 tercapai sgt2.. aku mmg nak  nanak dapatkan apa yg aku idamkan selama nie...

Lil Haris pon dah nak masuk 3 thun so he sopposed dah dpt kawan kecik kan.. mak aku pon dok bertanya bila nak kasik adik nie?? better..  b4 35 ke atas.. kalau x jadi cam kakak aku.. mcm2 prosedure nak kena ikut... itulah inilahh....... adushhhhhhhhhhhhh ........ slow2 la mak.... anak mak ni sibuk himpun dwet dl.... banyak asset nak kena himpun semestara ada.. but mak aku cakap kalau mati anak2 lah akan mendoakan kita...I'Allah .. ada rezeki x ke mana kan.. huhuh kalau anak Gee pon dah masuk 3 tahun yesterday.. so anak aku plak bakal nx mths.. huhu sebaya la aank kita G... kan3....

Org cakap budak2 yg lahir early tahun nie lain skit.. cepat matang... tp anak aku mmg dr pendangan mata org nampak really matang.. semua org tanya dia umur berapa?? 4 tahhun ke?? huhuhu aku yg menidak kan .... termasuk suami... baru nak masuk 3 tahun laa kan ..3x ayem!!! hehehee...



                                                     My Angle now @ 2 years n 11 mths ....


                                                                My Angle @ 1 years and 6 mths ...


                                                   My angle @ 9 mths old.......
          
Now dia dah pandai : 

1) Suka tegur org yg dia x kenal ..... too friendly..... bg aku bahaya ....
2) Suka berkawn ngan budak yg lebih besar  ...
3) he LOVES baby ........ tpx pandai main2 ngan baby even sebaya dia .....
4) Baca A B C ................
5) 1 2 3 either english n malay ...........
6) Kenal semua jenis binaatang  ...........kebanyakkan .... coz menonton 556 ...
7) x suka layan character cartoon ....
8) Suka ngan action & scary movies ...
9) Suka ngan animals bookss...
10) ADDICTED BEN10 ....
11) minat tahap gaban ngan ARMY costumes .......... jenuh membeli patern semua nie ...

x tersenarai mama ............. huhuhuhu macam2 dia dapat belajar.... but actually he learns so many things from my hubby....  may b aku GARANG skit kan.. hahaha bukan skit la ac2ally.. aku tegas berbanding ngan si suami.. kena cam tue coz kalau mama n papa jenis lembut susah karanggg... semua benda ikut kepala dia... adoiiiii mana bley ...............

Bab mainan dia dah penuh bilik.. x taw dah mana nak taruk lg..br plan nak beli single bed kasi dia.. but kn hold dl coz no space..... huhuh cian hubby kan .....

2 comments:

che'wa said...

matured lil'Ayem..

hopefully this yr dia dpt 'kawan' b'main ye..

hopefully naimah dpt kumpul harta byk2 ye..

success in ur future undertaking!

gud luck dear!

Naimah SiDiK said...

tenkiu2 berjuta2.. hehehhe doakan lah kami wa... huhuhhu......

Hopefully ada rezeki 4 him this year.. and also 4 us....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...