Monday, January 4, 2010

~ 02-Jan-2010 Part 2

Hapy New Year again 2 all...

Ni baru aku wish kan.. hehe last en3 x wish pon new year kan. Lega rasanya banyak benda aku dah settle. Fuhhh.. beban aku tanggung selama nie berkuraang banyak.. lepas ni dengan jayanya aku leh himpun dwet banyak2.. nanak own property then baru pk kemudian nanak oliday lagi ke mana2.. at least aku kumpul dl harta sendiri sebanyak mungkin.. tak kan nak harapkan family lagi kan. Mak n bapak aku pon pesan . simpan dwet buat rumah je kat Baling.. even pak mertua aku pon same.. hahaha.. last2 we all decide x maw gunakan apa2 harta org tua melainkan dwet sendiri.. but di Yan tu mayb future planning ada kot dinaikkan rumah coz pak mertua aku mana la ada waris lelaki yg dia percaya melainkan suami aku a.k.a anak bongsu dia.. setahu aku dia dwet padi setahun 2x bukan wat apa pon.. dok ruma goyang kaki.. best kan cam tue.. hhummm....

Ilex nad.. slow2 pulun kumpul mana yg mampu!!........  and ths year aku luckly skit dengan pekerjaan yg mmg stabil even bit tension n hubby pon dah ok ngan pekerjaan.. masing2 kena menjaga coz both of us is in private line.. so many things could happend in 1 min..... 1 sec.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...