Tuesday, January 12, 2010

Kisah Daku DI Office

Today masuk ofc lambat.. adoii meja selerak ngan file student baru.. sakit kepala sakit mata memandang.. huhuh lepas nie aku mmg nak kena wat 5's lagikss.. malam nie ada acara dinner plak.. tp di mana ya?? x pasti.. mana2 pon x kisah la asalkan aku leh bawak si kenit tu bersama2... Peel kerja ni aku tgk ofc dah macam bursa saham.. hehe masing2 sibuk ngan bayaran.. mana nak regsiter.. mana plak nak amik buku.. dengan telefon dering2 non-stop.. adoiiii.. cian aku tgk kawan2 kat bawah.. n aku???

hehe kebetulan terselamat coz aku handle Open entry kat lab.. so terselamat utk sementara shj.. hik hik itu pasal aku sembat gaks update blog kat sini.. cian kan.. actually atas meja aku tue memerlukan aku tuk telefon KL.. kalau depa cuti bermaksud kerja aku x kan settle sampai esok n lusa.. nape la depa cuti plaks.. cam haku nie minggu ni n last week hanya sehari off... apa depa kisah?? x heran kan... x pe2 CNY nie aku akan memerluka cuti yg panjanggg....... ke mana?? selatann undangan seterusnyaa..........

Alhamdulillah hr ni ada 6 org candidates duduk OE test.. stakat ni semua lulus.. alhamdulillah syukur sgt2...
coz mmg depa dah prepared ngan soalan test..  utk MASTER program lum tentu lagi.. hehehe aku x pasti la layak or tak.. but hopefully tersangat lah layak...

Apa po tadi aku dapat satu delivery dr ILA CUPPIES  sepcial tuk officemate aku nurriza othman.. actually nak surprise skit kasik dia.. hehmm memanjangkan semua bz je ari nie dah x surprise mana pon.. aku pilih black n white theme..... Happy Belated Besday Nurriza...

Itu jerkk aku mampu kasik kat hang.. bersempena ngan besday yg last week sepatutnya we all sambut kan...
Apa pon kak nad alwais doakan yg terbaik tuk ang.... semoga apa jua yg ang buat sentiasa di iringi dengan kejayaan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...