Friday, January 22, 2010

:: Aku dan aku untuk selama-Nya ...... ::

Last week before tutorial satu bermula.. adoiiii letih badan.. letih otak!!  kerja kerja!!! sabaq je lahh... "Ya Allah kau permudahkanlah kerja ku .." hati ku hr2 menangis bila tis week seem like hubby cam marah2 ngan aku!! mMmm meleleh air mata .... aku sadis coz dia sometimes memahami.. but bila tang lil Qayyim dok nursery  ...lama2 sampai malam dia mula laa..... x marah2 time cakap.... but speechless ... langsung x sembang2 cam slalu!! sedihnyaaa!!! ....... nka story pon x lepas .... uhuh aku jenis x suka tangguh kerja coz banyak gila std nya masalah nak kena settle satu2... sadis kepala!! seems like problem solver.. tp masalah aku??? anak n laki cam mana?? ada korang pk.. sampai kan tengah malam tepon aku bunyi2 org dok kacaw tanya program.. apa nie??? x pk ka malam ialah waktu berehat.. itupun ada bertanya malam x buka ofc kaa??? mak aiiiii ayatttt.....................  aku x penah plak dengaq private U kat m'sia nie bukak ofc sampai tengah malam n public oliday pon on.... eeeeeeeeee...
Now on hari2 hanya berdoa agar aku dipermudahkan segalanya.. harap mereka memahami...
Dear suami tersayang ... really sory 4 everythings... plss pahami mama k!! mcm big responsibilities on my shoulder now.. cannot released anymore!! .....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...