Monday, January 4, 2010

~ 02-Jan-2010 Part 3

Jalan2.... nie kebetulan si suami A.K.A papa lil Qayyim cuti n merangkap x balik ke kampung mana2 pihak so we all amik peluang jalan2 seluruh prai.. hahha kan jauh mana pon.. kalau jauh skit pon sampai penang.. cemuih da jalan2 island sampai x taw nak kemana.. my mum n dad x balik2 lagi trip S'wak merangkap antor anak menakan aku masuk Uni S'wak.. humm so cuti kemudian br hubby cadang nak ajak balik Yan.. Aku no worries!!... mana2 pon bley jee. So plan ke C4 dl carik barang2 dapur di sana. n Macam biasa trouble nak park keta bawah c4. Public olidays so susah benor nak dapatkna.. aku x kisah parking mana2 pon even luar coz cuaca ok je,, cuma ngan stroller bagai ni cam malas skit nak tolak.. senang skit bawak stroller so leh bg si kenit ni diam. Kalau x satu c4 dia nak serbu.. jenuh aku ngejar.. biasalah kan budak2 sedangkan c4 tue dah macam se2nd hse.. hahahha coz slalu aku carik barang2 dapoq kat sana.. senang parking (ikut musim), ada jumping castle, foo dcourt, fast food or what ever.. semua ada.. kalau giant Sunway plak susah coz parking sah2 kena lintas jalan, then food court x banyak choice. n tempat main berbayar kat atas nun jaun nak tinggalka anak. tesco pon aku x suka ... x serasi kot!! hahah play park sah2 aku x berkenan coz budak 13 thun pon still men cam budak2 n menggangu under age nak main, parking ok, kedai banyak sangat, n sale barang dapoq kurengggg......... sah2 aku x berkenan kan..... dah x suka kan semua jenis namoak x elok jee.. hehe from my observations la.. Others aku mmg x taw coz kat ofc kalau bincang yg kawen memilih c4.. hahah yg bujang2 nie x kisah.. stakat bawak mak shopping jaa.. no hal ngan semua tue!!!... so??

hehe aku actually br abis uplod picca jan 2010 into facebook album.. so teringat ngan picca nie.. touching plaks.. ngan aksi spontan papa ngan qayyim depan pacific..ntah apa yg papa ngusik sampai ayem sebegitu rupa.. sama la ngan aku mmg x kasik can kalau dia x nangis.. hahah 

.. humm.... view skit...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...