Thursday, December 31, 2009

~ Kerja Kerja ~

huumm MoDe = R.I.S.A.U coz ayem still demam n cough.. luckly coz drop for his nose mmg berkesan drpd sebelum nie.. huhuh seb baik Dr Is bermurah hari memberi aku ubat drop itew... TQVM doc.. heheh dah hampir sebulan lebey ayem ngan running nose?? dah berpuluh2 farmasi aku mencari ubat alih2 tunjuk ubat yang sama sebelum ni aku beli.. nta jenama apa malas nak layan.. hampess jee.. nak kata murah?? ntah la.. bg aku kalau ubat yg berbelas hegget dengan brapa ML je... kira mahal lah tue.. must berkesan.. but menambah masalah kat aku.. huh... sign!!.. Kerja ?? kerja pon x keruan coz terunaku x sihat2.. huhuu.. but hapy skit coz hubby jaga dia kat rumah.. feeding ubat tanpa kangkang sana sini cam aku.. hehe ntah apa doa dia guna eiks?? heran bin ajaib aku!!! hehehe pujuk ngan toys kot??? hahaha IDEAS... IDEAS.... dah masuk minggu terakhir b4 start registration for new intake as well senior registration.. huhuhu kena wat failing banyak skit la tis time.. so cam mana eiks?? heheh must have early preparation EMO!!! hahah kalau x darah tinggi semua timbul time tuh.. ngan std ngamuk2 la coz kena Q!! heran nape la korang asyik komplen jee??? cuba la ikut skit our procedure... student berbayar cam gini plak rasanya.. huhu sadis ngan we all.. selalu aku cuba tenangkan depa but sometimes when baik.. depa take 4 granted.. xfair la for others.. mcm2 hal kan. karenah manusia ni kadang2 pelik n mmg memeningkan!!....... Aku?? x layan.. hehehe layan jugaks but boooooooo........ now on no more open entry.. new "FlexiBle EnTry".. heh ?? layan jeee... just slow2 coz our boss pon sibuk ngan new building kat island lagik.. ntah bila dapat new kat sana kan senang. sure std kurang skit komplen.. humm our boss is very hardworking person n really nice man coz willing nak deal sdiri ngan pemaju even no damnn... ciannya bos.. but he really nanak kan new OUM building kat island.. pray 4 u dr.... n pity all of us coz kena ulag alik ke sana... tambah2 aku ngn marketing lagi.. huhu.. bila masa nak sambung MBA nie?? ye kee??? heheh... cayalahhhhh..... future plan ?? of course!!! my target kan nak run own business but stil in process of learning..... skills ?? hv 2 re-practising again n over again... taraaaaaaaaaaa..... mataku hampir2 pejam sdiri.. ngantuk?? x jugaks but layan lagu dulu ahsss.... at least LADY GAGA ke... bad romancee..... really miss mr Hubby... muahhsssssssssss loves yaaa.. n loves me 2!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...