Saturday, December 19, 2009

MiSS u .....

Miss damnn much.. lama aku x berblogs nie.. tetiba my frens jengah kat notes FB.. just bertanya kisah2 blog aku yg mmg lama menyepi.. tteiba terasa nak mula semula… * * * Tp di mana eisk aku perlu mulakan.. kisah di Island.. heeh ac2ally rumah aku ngan island bukan jauh mana pon.. dekat jee dr bridge x sampai 15 menet pon.. kalau x jam laaa.. hhuhu ada ayat TP tue. Aku ada keja di sana from 14 dec-16 dec.. @ Park Royal Hotel.. perggg 5star tue.. tp stakat joining the forum jee.. OUM ada dapatkan booth kat situhh… so aku lah wakil terdekat coz kl mmg full of programs. Marketing satu Malaysia.. tiring kan.. but all those is our responsibilities.. hav to jaga OUM nya nama.. our periuk nasi kan. Ckup2 lah ngan pekerjaan lama yg mengajar aku erti segala-galanya.. dammmnn much 2 story bout my past… leave it behind!!! Better ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...