Friday, December 25, 2009

Berhujung minggu B-sama2

Today is christmast olidays.But my hubby AKA suami aku bekerja n terpaksalah hanya kami ber2 dhj dirumah tanpa membuat apa2 xtvt.. si lil Qayyim plak cam biasalah dengan kereta, motor n basikal bersepah2 depan TV.. x senang aku nak berehat sambil nengok tv. last2 aku n laptop dia jee main depn tv sorang2.. huhuh pity plak nengok main x berteman.. tp he's alreasy 2yr 10 mts so everythings dia dah dapat.. just main sorang2 jee kurengg skit coz biasanya suami aku yg temankan.. since mmg dia pandai melayan anak kan aku biarkan je.. papa dia jugak.. Sesambil tue aku uplod skit gambaq my heroes last week kami jenguk Padang Besar..
Susah benor nak capture en Qayyim ni skarang.. berlari sana-sini. Last2 papa pujuk dia then mulalah aku ready.. last2 dapat jugak gambaq dia tersenyum begitew ruper.. My god ciptaan ilahi kan.. lovess ya so much.. no wonder semua tertanya2 muka anak aku ni cam siapa?? hehe x pentinglah.At least nilah lambang C.I.N.T.A kami selama-lamanya... May God Bless Us!! ....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...