Tuesday, December 29, 2009

~ Ada Apa Dengan NaMa ?? ~

tajuk cam poyo je kan.. but it is.. aku x taw tiu dalam kategori mana satu.. just lepak2 depan tv layan channel 411-413 pon hampes.. x banyak movies malam nie. tunggu tis new year la kot banyak skit new latest movies dapat released.. aku plak bila masa nak layan New Moon itew?? x sabaw dah nie!! huhu.......... jenuh memujuk laki plak lepas nie pergi kedai carik new dvd's.. hehe dah lama x menggedik kat kedai tue rasanya.. bukan jauh mana pon. Bandar Perda.. Just teringat hal petang tadi time makan lunch kat luar.. tetiba ja masuk satu kedai makan yg agak femes kat Bdr Perda tetiba aku terkejut dengan panggilan...... "naim.. naim.." erkss aku terkejut!! ada ka org sini yg dah lama aku kenal tp aku yg mmg lupa ingatan sekejap?? hahaha OOooOpsss kawan lama rupanya!! member balajq AIM dl.. si Owen.. heehe kecik2 manis orgnya!! ingatkan sapa.. aku taw mamat ni dok area sini dah lama since jumpa balik lam facebook.. but x sempat nak jumpa shj.. n kebetulan terjumpa semula ngan wife dia yg mmg classmate aku jugak dl.. nama awin.. manis n lembut gitew.... comeyy comeyy.. n now she is working as teacher @ Permatang Rawa.. br je dpt tranfer from Sabahan... humm jauh eiskks kena anto..xpe2 exp semua tue.. dalam hutan plak tue.. hahahaha sempat borak kejap je coz aku agak la masing2 tengah kelaparan tahap gaban... nak makan lunch nie.. dengan hidangan ikan bakar n segala mak nenek hidangan ala kampung gitew.. perggg sedap2!!! aku plak x sempat nak snap picca coz anak aku x sihat n mamg x dak mood nak amik camera!!..........x pe2 memori otak ada kan.. laki aku tanya la.. "dah lama x dengaq someone call u naim kan".. hhehe itewlah.. sebut tentang nama panggilan untuk aku mmg banyak since school... as below :
1) NAIM - from primary till form 5... then melarat2 sampai aku masuk AIMAS - AIMKL 2) NADRA - 1st aku masuk kerja kat KL ... chinese depart aku yg taruk nama tue!! senang n comey .. hahaha 3) NADRAH - nama panggilan aku dalam family 4) IMAH - time aku kerja kat Kulim 5) NAIMAH - org2 taman kat Sg Kob dl panggei nama nie.. 6) now since masuk OUM lebih dikenali dengan NAD
hahaha.. itulah list nama2 aku.. itew pasal aku kadang2 naim konpius.. kecuali now kat ofc hanya seorang yg mmg panggil aku Imah.. heheh len2 manusia di OUM lebih mesra ngan NAD.. kecuali laki aku la.. macam2 panggilan dia kat aku...ee malasnya nak kerja esok... tp jgnnn.. aku ada OE esokk...... tolonggggggg .....................

2 comments:

che'wa said...

oooo byk la plak panggilan naim ye..itu la untungnya kalo ada >2 nama hehehe..wa yg ada satu nama ni pun mcm2 panggilan,tp pusing2 kt situ gak ;D SALWANA-wa,wana,wawa,sal,salwa,knyh(siblings je pggl),& yg benarnya che'wa(since bb lg) :P

btw x kisah la kan naim asal kita tau itu nama kita bila dipanggil :)

Naimah SiDiK said...

itu la wa.. mcm2 nama.. tp kita bley cam taw sapa yg taw panggilan mana satu.. heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...