Friday, December 25, 2009

Makan Time..

Tajuk cam poyo je kan.. saje ja. tetiba itu yg singgah di minda ini. so tittle does't means 4 anythings kan. sama jugak cam kitaorg. So just selingan gambar2 time makan2 we all. slalu aku lupa gaks nak bawak camera ke sana sini. but since hubby yg rmind suh bawak so hav to masuk again carik camera lam rumah.. katanya nak g makan @ lunas. N8 kot nama kedai tuw. huhmmm aku dah penah ke sinitu sebelum ni. but dah lama sangat x ke sana coz hidangan lebih kepada western.. local punya made mmg kurengg sedap bg aku.
Hidangan we all malam tue mmg jenis x mengeynagkan.. but skali skala mencuba kan.. aku pon semenjak2 ni dah kerap makan malam.. ingat nak diet.. tp iskkk susah tui la.. so terpaksalah aku diet time siang.. malam aku makan jugaks skit even after 8pm coz kena temankan suami makna. better kalau kita makan skali kan.. Lil Qayyim plak penuh semangat makan malam tue dengan berbaju BEN10 yg aku beli sampai tiap2 hari nak pakai.. bila masa mama nak basuh kalau hr2 ayik mintak baju tue je siang n malam.. jenuh memujuk!!
p/s : 1) untuk memujuk mestilah menggunakan akal n bukan perasaan.. 2) Anak2 kita yang di bawah 5 tahun, selera makan adalah berbeza-beza. 3) Tahap kesabaran kita sbg mak n bapak hendaklah tinggi.. cam laki aku

2 comments:

Gieyana said...

suka Ben10 gak yer ur son..sama cam Nureen gak..kekeke

Naimah SiDiK said...

tahap super dupper..kalau bley semua jenis BEN10.. kalau costume BEN10, kasut must BEN10.. must perfect.. budak2 kan.. laki aku punya keja laa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...