Sunday, December 20, 2009

@ JuRu AUTO City

Ni aku nak bermula dengan kisah malam sebelum masuk 14 dec lepas di mana aku terpaksa bergegas ke Pulau @ Park Royal Hotel untuk booth OUM di Global Higher Education & Forum.. seb baik all stuff aku dah amik skit kat ofc coz barang2 dr kl lambat plaks sampai.. terpaksa guna 2nd pelan kemaskan barang2sdiri lam kotak.. huhuh semua stuff lama arr.. mana la ada new things.. lepas subuh terus x lena.. coz aku mmg suka iron baju pagi2.. heheh terus rembat baju baru yg semalam beli kat OFO Juru.. huhu ni semua gara2 laki aku ajak g sana carik shoes.. hahah last2 aku turut menyoping coz mcm terbekenan ngan ala kemeja gitew.. ada lg few stuff yg aku berkenan tp… usya dl coz semua L size.. terlebih muat… tension toi.. L size dah macam XL .. huh !!! blahh la.. usya2 lagi dkat tempat yg sama sampaikan laki aku cakap apa kata g tgk2 kat area bby dl.. hehehe I know that nak carik new swimming suit kat ayem la tuh..

Since ayem dah besaq ni aku x brapa pandai dah nak pilih2 baju dia.. Even ieyy pon must get approval from papa dl.. huhu takut dia x berkenan plaks.. itu la biasa pon.. semua benda my choices x suka.. sampaikan ada skali tue aku beli baju GAP ayem in PINKY n GREEN.. hahaha dia cam lain jee.. x dak color len ka?? Saje je tukar angin skt.. sehelaiii jeee ayem in PINKY like HIM… bukan nya semua warna pink.. eeee juling mata aku nengok bj kat butiks GAPS.. sabooo nad saboo… nanti ada lg new style in dec may b.. time tuh kena tunggu bonus laki aarrr kan.. YES!!! Set set… masuk planner dl…

Opss back 2 my story… aku try carik belang2 cam zirafah nya color .. saje je.slalu aku pakai plain or kemeja ofc jee.. so lain skit coz this is big events .. dengan ramey nye kedatangan mat salleh yg mmg bukan local..bukan takat mat salleh tp semua jenis color manusia ada… opsss nanti story bout that…

Sooopiing dl k.. skali ngan pants lah papa br nampak matching.. heehe dia angguk jee.. kasik can nampak.. TQ dear.. muahss… even ayem pon dapat jeans n t-shirts.. papa baju n kasut.. tp he’s yg paling mahal taw… nak taw brapa arga bj n pants aku ?? RM76.50 & ayem = RM98.++ & papa ??? u know how much ?? RM 215.++.. btui ka sign tue??ntah belasah je lah.. arga kasut ja dah cecah RM120 kot x salah aku.. ntah mana dia simpan resit x taw la.. nak kena lam files nie.. skali skala mama plaks nak wat audit.. slalu dia yg buat monitoring audit to my MBB acc.. sampaikan semua benda dia check.. huhuu laki aku nie len skit… mmg berhati2….. Tp yg best dia mmg good accountant… sbb tu3 my salary now lebih kepasa simpanan n insuran all of us.. huhuhu…..

2 comments:

Gieyana said...

kekeke...kalau kat Gap tue suma baju cantik2 especially for kid kan...aku pon suka! tp kalau nk beli tue...perghhh!cair jer air keluar! kena tunggu sale dier ar br bleh rembat byk2..huhu

Naimah SiDiK said...

a'aah la Gie.. mahal sangat kalau w/o sales kan.. basah ketiak nak bayaq.. huhuh tgah big plan nak g shopping on chrismast nie.. sale sale.. YES!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...