Sunday, December 20, 2009

My Man ... n Heroes...

Aku uplod skit gambaq2 lil Qayyim time lepak2 tepi pantai behind Park Royal after droppping aku kat situ last 14 Dec 09.. poor them coz hanya spend masa ber2.. but m2?? hav to work.. penuh ngan legasi luar negara ntah mana2 Open U yang join sampai terkedu aku.. siap OU Tanzania .. North/South America.. but they such nice n very good.. aku jeee cam malu2 nak bgtaw.. coz their n our's just kebetulan nama sama but x dak collaboration ponnn.. ngan Bajrain YES.. ada la jugaks.. kebanyakkan bapak2 arab jeee.. mat salleh blum lagi just ada lawatan terbuka from them to our HQ.. huhuh selingan skit picca from my hubby..... Cian plask nengok depa just b2.. nak wat cam mana kan.. kerja terpaksa aku lebihkan dahulu.. just booth ber sebelahan USM n MOHE Saudi Arabia.. bertemankan dengan bapak2 arabs..
Selingan picca x banyak pon coz ber2 ja kan depa.. nak mintak org tolong segan katanya.. hehe kalau aku belasah jee.. as long as our classical moments must in picca.. to x pe.. we're still here till 16 dec.. tp my daily routine is working.. 1st n 2nd @ Park Royal.. n last day in Traders for FUCON Edu Fair... tiring skit but syokk gaks wat keja luar nie.. released manyaksss problems yg x pedah itew.. olidayssss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...