Monday, December 21, 2009

@ Park RoyaL : part 2

2nd day @ park royal aku sampai lambat skit cozz jam kat jalan ke tanjung bungah.. uihhhss patut ramai x suka keja side island kan.. hari2 jam.. mentang2 la depa keta Merc-BMW-Toyota n jenis2 kenderaan berjenama yg mmg aku pon x kenal sangat.. belasah jee bawak keta.. tgk plat num semua baru2 lagi.. bukan maik kilat2 keta ngan black tnted.. perggg mentang2 lah aku setakat pesona ja.. depa x herena kan.. semuanya x bg jalan langsung.cam mana la org2 penang ni g keja hr2?? eee takut aku even bukan aku yg drive.. tp diapon naik berpeluh lam air-cond yg terpaksa aku taruk 18'.. ehehehe panas katanya nengok keta2 kat penang nei.. belagak semuanya.dengan moto yg seseolah x kenal maut.. eee ngeri tgk depa bawak moto.. ingat lelaki jee.. yg berbaju kurung pon same jeee... hehehe !! kisah ganasss nie. ilexx nad seb baik x duduk island. Twin Single room Swimming Pools Recep Area View of Naza Hotel sampai kat otel dalam lebih kurang 9 10 cam tue la.. seb baik bf semua tersedia.. then hubby terus blah carik hotel nak check in kot.. semalam aku dah surf net kebanyakkan date hr ni n check-out esok fully boookd.. x tahan tui. kalau ada pon 4*** & 5*** jee.. cam mana?? amik je NaZa Hotel @ Tanjung Bungah.. not bad la kot.. harap2. ingat nak amik tanjung bungah hotel but fully booked.. x tahan toi.. coz esk aku ada lagi kat traders dengan FUCON Edu Fair plaks.. penuh ngan xtvt marketing.. sakit2 badan.. so itu pasal hubby ckap stay je mana2 hotel murah .. bley check out kat sini k
HOTEL-HOTEL PENANG and also Naza Hotel .. so x payah ualng alik ke seberang sampai esok.. dengan jam lagi mana nak larat.. dah la dia kena ngasuh lil ayem.. ehhe cian plaks!!! so aku kat hotel park royal n both my botzz @ Naza Hotel.. lepask2 lam bilik.. rupenyerr hotel tu ada pool no wonder la.. so leh bawka si kenit tu berendam puas2.. eheh tp aku try balik after jumpa Tan Sri.. coz Tan Sri Anwar akan join Forum around 2pm.. so he should be arriving at 11am la.. leh join lunch skali.. hehe dgn tiba2 aku sebut nama.. muncul tuan punya nama.. terkejut aku!! hahaha... sembang2 sementara aku nak tunjukkan tempat seminar, makan and also Toilet.. hahaa dia pon stuck lam traffic !! nama pon Bt feringgi kan.. kedai sepanjang jalan kiri n kanan.. eee cam mana la umat manusia di sini kan?? kalau aku sure hr2 ngamuk!!!... After lunch mintak tolong budak2 USM jagakan laptop sementara aku g anto Tan Sri g seminar room.. hehehe humble je kan Tan sri nie.. jumpa 1st time aku interview ngan dia.. tis is 2nd time jumpa dia.. cerah jee muka.. orang2 besau kan.. kita ni siapakan nak dibandingkan dengan dia. then sharp2 kul 3 apa lagii.. kemas2 barang.... nak balikk dahh..coz petang nie semua jemputan2 tersebut akan di bawa beronda2 ke USM sebagai tuan punya host sampai kul 6pm.. then afterward sessi shopping ke Q-Bay.. and dinner @ Traders Hotel. Akak shila ajak join kat traders, tp cam malas la plaks.. coz nanti tteiba aku jd terdiam.. huh!! semua BIG People talking.. hahahh balik terus lepak bilik.. then after qayyim bangun tido acara berenag sambil makann.. hahah bukan senang nak dapat mandi pool.. denga time orang x derr lg time cam nie.. puas la coz we all ber3 ja mandi awal... haahha kul 4pm sape la nak mandi ngan panas skit.. but terlindung ngan banggunan apa ntah.. sejuk sekali.. then naik bilik solat asar. kna rotate.. terus sambung mandi sampai kui 630 ptg... tired tui!! malam nie acara ke night market plakss.. shopping2 cuci mata..picca x sempat di capture coz tertinggal lam bilik.. turun bawak badan je n towel.. besttt kan skali skala bawak2 family ke sini... tenang jeeeeee.. `~ Nikmat rasanya......... ~`

2 comments:

che'wa said...

seronok kan naim bila dpt b'cuti b'sama family..rasanya x de yg lebih indah selain dr berehat..

wa thn ni x cukup budget nk b'holiday..he..he..sian anak2 tp tiap2 minggu slalunya kami window shopping @ mkn kt luar..itu je cara yg mudah utk spend masa ngan diaorg huk..huk..

Naimah SiDiK said...

xpe la wa.. semua tue kena pelan2 kayuh.. naim nie ok lagi cz baru sorang wa.. at least bg anak2 raa dekat ngan kita dah ckup ok wa.. naim pon x lan sangat cuti2 ni coz naim pk mcm lani banyak nak kena pk simpanan masa depan anak2 jugaks.. mcm olidays tue tgk atas kemampuan kita jugak kan.. i'allah nx year big plan jugaks. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...