Tuesday, December 22, 2009

::Trip 2 PaDang BeSaR::

Jalan2 time cuti.. re-planning nak g Padang besar lagi tis time sepatutnya bawak my mum's n dad.. tp since depa mmg dah mcm x larat sangat coz last week after balik trip from S'pore depa lepak dl umah kakak aku kat island.. cemuih gamaknyake Alos plaks umah my bro.. now depa decide nak stay home @ kg just ber2..ok la give them a chance skit kan nak privacy.. trip ke S'pore pon dah ckup letih dengan lawatan ke sana-sini whole day long.. ciannya aku nengok but Big Thanks to those person yg mmg care sgt ngan mak n bapak aku time kat sana.. really appreciate it!! Hanya Allah s.w.t yg mampu balas.So my trip to padang besar nie masuk 2nt time cox last time x banyak yg aku beli.. more to ayem's stuff cam mainan n jugak jersey Arsenal.. so coz ppa mmg addict ngan Arsenal decide nak carik plk mama's 2nd jersey of Arsenal.. aahah.. last time aku prefer away Arsenal which is Blue!! so now papa choose Gree n 4 me.. tq papa!! but ayem dapat jugak jersey Arsenal yg lama which is his collection now =4!! humm ngalahkan aku!! x kisah la bukan aku yg bayo pon kan.. papa beyi!! slalu kalau org tanya sapa beli tue?? sure and confident dia cakap "papa beyi"!! semua benda yg mama beli x penah ingat , tp hak milik dia n papa jee. aku? nge ngeee... usya jeee!! anak papa kan!!! kebetulan school break so mcm ramai org.. aku tgk 3 bijik bus persiaran so.. takut tetiba barang mahal plaks..tp mmg berkenan plak ngan pokok bunga ala2 bunga getah gitew... cam berkenan jee.. tp papa cakap susah la ma.. "tunggu dok umah sdiri la br deco len".. hhuhu cam hampa plaks!! ikut je lah dl mana yg betul coz nanti aku deco sepuas-puasnya k!!!
Tp actually penat skit coz dah la sampai sana pon dalam kul 330 ptg then bergegas ke sana sini carik benda.. dgn lil haris kelam kabut dok nengok budak mana ntah main remote car.. kan main laju lagi.. xcited la sikecik ni nanak racing car.. jenuh aku pujuk.. last2 papa turun kedai toys carik kan racing car dl, terus carik benda2 yg dia berkenan.. huhu aku just berkenan jersey jee.. papa pon sama la. masing2 kutip collection.hahah yg pasti aku kureng semangat skit tis time coz benda yg aku carik x dapat.. ingat nak carik shawls coz tgk kat on9 cam mahal sangat la.. x mahal pon blum masuk ngan harga postage lagi.pk2 b yg better tgk sdiri materials cam mana.. semua depan mata kan.. huhh.. tp aku nengok ramai org luar 2day yg membeli tp jenis x pandai nak main ngan harga.. ac2ally arga tu semua bley lg dikurangkan kalau sanggup layan arr...hehehe jenis org KL or jauh2 nie depa ingat tu paling murah.. trerus bayar jee...
Shopping2 puas2 last2 lepak surau kat Padang Besar... sempat lagi solat n lepak2 sejukkan badan.. mana lagi nak tukaqkan coztume si kecik nie.. siap mandi lagi dia.. br fresh skit!!... Makan?? terus plan 4 dinner @ Kola Perlis.. ingat nak makan kat jeti jee.. tp cam full parking terpaksa makan kat tepi2 jalan je.. ala2 restoran tepi laut gitew.. makan leh tahan sedap laa....
sampai penang dalam kul 1am.. haha puas ko jalan2 sehari jee.... penat tgk papa coz drive, sampaikan hav 2 stop kat gurun siap lena kejap kat RnR sampai btul2 leh drive balik.. pity sangat tp nak wat cam mana kan.. ayem bf atas lap.. huhuhu sowey.. aku pon punya la tahan mata sembang2 ngan dia.. ntah apa2 topic.. as long as temankan dia ilang ngantuk skit.. sampai rumah... lepak sejukkan badan then terus....... zzzzzZZzzzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...