Saturday, December 26, 2009

~ Melayan Jiwa ~

Adoi.. malasnya nak bangun nie... subuh pon dh lambat.. hihik kul 645am br terjaga!! semayang kelam kabut.. then terus iron baju nak kerja.. letih badan semua ada.. tp yg lagi aku tension ulser bawah lidah nie dah masuk 3hr.. huh tension nyaaaa. takut plak aku nak taruk garam.. tolonn tolonn.... ingat nak p clinic, tp sakit biasa sangat. cam x sesuai nak p clinic. bukannya aku sakit gg or gusi Just ULSER.. ampesss jeeeee..... nie lah poyonya sakit yg x pernah aku rasa.. org2 tua cakap kalau sakit tue kurangkan dosa.. hehe ye ke?? tuelah padahnya suka sangat sembahyang lambat.. hahah bukan kata subuh je.. zohor lagilah.. melewatkan waktu.. cam mana laa x kena marah ngan laki aku AKA suami.. huhuh.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...