Tuesday, February 22, 2011

- Syok Sdiri -


Ada berita gumbira sesangat buat diri sdiri.. heehe gumbira tuk hr nie.. tp esok lg gumbira.. tp lusa lg tambah2 gumbira.. nak lompat skit lah... no no no.. dah meroyan ka apa minah nie kan..hehhe
Sesaja nak  happykan diri sdiri.. esok last terperap kat rumah.. wahhh wahhh .. dah ckup  la kot berantang 45hr.. ada lg ka?? Len2 pantang jumpa la kot... hahhahahhau

X sabo dah rasanya nak kuar jalan2 tgk pokok2 haku.. pokok yg dah mati kering!!.. wargggggg jenuh la lepas nie jd pekebun plak!!.. huhuhu ingat nak tanam pokok syur leee... x payah beli dah!!.. huhuuh harap2 idup la eiks.. tok sah dok men2 baja bagai itu yg aku malas sesangat.. ehhehe 

So perancangan teliti utk menghilangkan kebosanan dah penuh nie.. cam wishlist plaks.. wat ever2 laa.. janji aku leh p jalan2 sesuka hati.. kerja?? Apa 2?? Hehe wat2 lupa leh x? Malas tul nak masuk kerja balik.. tp nak lee gaji masyukkk tiap2 bulan.. kena wat bizz nie.. mende ?? ada leee .....

Hehhehe so lepas nie edisi terjah ke sana sini mencari mkanan..aku mmg dah kebulur nak makan itu ini.. plak2 udang bakar.. perhhhhhhh sodap nie.. sotong?? Iskk dah lama x maka.. dok makan ikan kering, ikan haruan, ayam.. mcm nak terkeluar lidah2............ adushhhh buhsan sungguh ngan makanan org berpantang nie 

Tp aku teringin sgt nak makan Dunkin Donuts.. pergggg gila punya mengidam... hahahah windu oooo nak makaan2 menda2 yg aku x dapat ....... hummm belasah kat Nash Donuts je laaaa.... murah skit kan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...