Friday, February 25, 2011

- Kembung -

Warggg .. apa eiks petua utk hilangkan perut kembung baby?? Cian sesangat ngan anak dara ni. Tetiba kena kembung.. Ingatkan jumpa Dr pasal ruam ja.. tp tetiba dia tanya condition malam?? terganggu x? 4 sure la.. coz semalam mmg x lena sgt.. kejap2 dia nangis.. nak plak tido atas bahu aku jaa.. huhu cam mana mama nka tido ni sayang kalau gini awak lena?? adushhhh manja nya anak dara sorang nie...

Last2 sesambil memangku si kecik ni aku tepon mak.. tp ntah ke mana plak mak aku nie.. hummm tido dah.. padan la dah pkul 11pm kan.. so x pe lah esok je ah tepon mak.. tanya petua.. Kakak aku punya petua plak suh tuam2 ngan kain panas sapu kat perut ngan guna laminyak panas apa2 jenama.. asalkan panas,.. humm rasanya aku x penah miss ngan minyak panas dia.. aku salah makan ke?? humm ntah lee..rasanya dok makan ayam bakaq ja pun..

aku jumpa satu website nie : Rahsia tangisan Bayi . nak beli ke eiks?? ingatkan mcm sesetengah blog.. terus dia taru info kat sitew.. hummm a2ally byk info leh dapat kat sini..


So aku punya kes cam mana?? Aku tetiba teringat petua "Gugu Gaga Erra"..hahahha tetiba rasa nak bermain massage ngan si dara nie.. so amik mintak panas aku urut2 kat perut dia sampai ke kaki.. n Alhamdulillah hasil yg agak TERKEJUT bewakss... taw nape?? dia kentut non stop.. hahahha aminn .......... lega rasa hati.. angin keluar gaks dr perut mu sayang... so dr kepala hingga dada aku guna minyak baby..

Mana mai la petua nie kan.. belasah je al.. Rupanya byk kegunaan massage baby nie kan. Aminn.. anak aku lena malam semalam.. just bangun minum susu 2x shj.. perggg lega mama.. dapat tido lena dgn aman sekali.. ehhe cayalahhhhhh .................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...