Sunday, February 20, 2011

- HoooRayyyyyyyy dah dekat nak Raya -

Hr nie dah mask hari ke41 aku berpatang.. perggggg x sangka cepat masa berlalu kan.. best rasanya n alhamdulillah serasa-Nya aku happy n bersyukur sgt2 sekarang.. Yelah hanya dengan family kecil.. kami bahagia.. anak2 as penyeri rumah tangga selama nie. Dengan kehadiran si kecil perempuan yg amat di tunggu2... alhamdulillah rezeki buat kami sekeluarga.








  N Aku plak semestinya X sabar nak tunggu hr ke-46 iaitu hr pelepasan keluar dr PENJARA!!..... plan 1st nak rembat baju si kecik nie kat mommy's choice or jusco.. almaklumlah makin hr makin sihat alhamdulillah.. so nak kena carik yg spesis ala2 santai gitew... kalau mitten n booties aku bg pakai but baju ni kena tgk keadaan gaks.. dah la anak dara ni sensitip skit.. panas n peluh je timbul ruam sana sini.. (idea nak suh mr suami pasang air-cond).. hahaha bijak kan anak dara nie?? stakat nie kalau kipas bukan direct ngan si kecik nie.. aku just on 2 kalau kipas syiling.. kipas bawah belum penah lg la... 

Itu yg munculnya mr RUAM di sana sini terutama tempat2 berlipat... huhuhu pity sesangat sampaikan dah 2x wat follow-up ngan doc.. huhuh ni semua alergic ngan cuaca yg agak panas!!... sesungguhnya anak pompuan yg ala2 puteri gitew kan.. sensitip sana sini.. aku kecik2 dulu x plak sensitip sebegini rupa.. mak aku cakap la kan......hehehe

Itulah kisah baby zaman skarang kan.. nampak je dunia ada jaaa .... ujian Allah s.w.t!! So kena terima se-Adanya.. as human ttp kena Usaha.. so tunggu plak result doc cam mana.. still kena follow-up or just continue ngan cream.......

Aku kena blah dulu la eiks ...... anak dara dah berbunyi.. kelaparan sesangat lah sampai nganga2 jaa... hahahha cian dia...

2 comments:

Unknown said...

fullaweiii katil dia bulu bulu...

re: hahahaha.. jom p zoo taiping together gether..

Naimah SiDiK said...

hahaha .. jom joms..
tp sblm 2 ingat nak ubah skity kot penampilan bg semua binatang2 x cam haku n fmly.
besya la aunty.. mak dia nie chewy skit ngan bebulu2 nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...