Saturday, February 26, 2011

- Jusco part 1 -

Hati berbaur riang gumbira.... hahaha nape nie tetiba happy?? nape eh.. saja ja.. coz hr nie hr berjalan2 sedunia.. haaaa br lega rasanya dapat keluar rumah. Bukan ke mana pun just Jusco dekat rumah haku je. x kisah la dekat or jauh yg penting kuar rumah n jalan2 ngan fmly kecik aku nie..

Persiapan keluar haruslah aku yg buat kan..Aku punya style siapkan anak2 dulu sblum mak budak siap.. besa la kan senang hati tgk depa dah cantik2 n hensom2.. hehhe tp x hensome jgak pun si Qayyim nie.. dok wat peel apa x taw.. carik tali pinggang x jumpa.. ingkan nak wat la hr sedondon PINK sedunia.. x gaks menjd coz si Qayyim wat hal x mo pakai pink bagai.. nak pakai bg baru!!... pakai je la.. simpan pun susah gaks.. kang dah x muat..

Suh dia mandi while aku settlekan si Qisya.. tukaq pampers, wangi2 skit tukaq baju semua.. humm settle hal adik.. abang plak dok terjerit2 mintak di lap after shower.. huhuh nak kena dah nie.. x reti nak sabo langsung!! .... perggggggg tinggi sora aku marahkan dia!!.. senyap kejap.. pilih2 baju n jeans.. hilang plak tali pinggang lama.. ntah mana dia taruk. Slalu ingat ja.. hr nie kelam kabut cam nie terus lupa semua benda.. tp yg x tahan mr suami dah settle.. suh aku plak p mandi.. hummm kejap k coz anak teruna ni x settle lg.. yg si Qisya plak terjerit2 mintak dukubg... iskkk time ni la dok jerit2 anak beranak...

Mr suami ringankan tangan dukung adik while aku plak berBAJU.. hahaha bukan apa dah lama x pakai.. sblm nie dok pakai bj ngandung ja lan.. ntah mana aku taruk semua baju2 jalan ni2.. ada ja sebelum nie.. adush tudung plak nak kena iron.. ahh malas aaaa........ terus tarik shawls jee.... lantak la.. bukan p lama pun kan.. stakat hunting 4 Qisya stuff n makan2 keluarga.. hehhehe apa barang kan!!! .......

Check2 dl sebelum kuar rumah.... tkt menda tertinggal.brg2 Qisya aku taruk lam beg aku ja.. senang skali pegang.. x yah byk2 beg. Yg gerammm sesangat.. tgk si Qisya dok lam carrier.. tetiba Qayyim nangis2 dok tanya mana stroller.. adushhhh .. stroller apa nie?? malas sungguh nak jalan taw.. kang tolak stroller kosong.. bukan nak dok sgt pun.. saja ja jeles la 2.... eeeeeeee mr suami dah naik toncang!!... hahaha ye lah nak angkut stroller bagai plak masuk bonet.. bukan benda ringan taw...... dah dah .... sumbat jgak dlm bonet.. naik rimas ngan peel si Qayyim sejak menjak nie.. x buat adik pun.. Da way dia tunjuk peel jeles 2 buat x tahan.. nampak dia very da sayang kat adik.. kiss la.. nak kata buat2 x penah la teruk.. balakang x taw la.. huhuhu

Dah2 settle bab stroller si Qayyim... settle si Qisya.. zassssssssss ke Jusco...

Ke mana?? hehhehhehe apa lg baby stuff laa.. ada la sesetengah brg yg sale.. humm dok usya2 botol utk Qisya nie.. tp stok cam dah ckup.. survey ja pun.. x beli pun.. hehehhe

Mende yg aku nak beli nie eiks..survey dulu.. zasssssssssssss rembat barang penting dl k..... ukur gaji dl .. hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...