Thursday, February 17, 2011

- Sakit Kapala dlm BERPANTANG apa maksud?? -

Hr nie mood rajin mengundang diri.. Alhamdulillah dengan kurniaan Ilahi dapat jua aku gagahkan diri taip new en3 even kepala berserabut.. Bukan serabut pa pun tp "PENING KEPALA"...migrain?? ntah la tp rasa haku ni bukan tahap migrain lg.. keja nak ngamuk jaa.. cian plak ngan anak2 di rumah nie..

Mana sorang dah masuk 4 tahun hr ni alhamdulillah... n lg sorang masih lg bby dalam pantang!!.... so aku kuatkan semangat kuatkan diri melayan meka2 ini ber2.. memasak utk diri sendiri n anak teruna yg seleranya x tentu.. gagahkan dirimu. Nak kena masak gaks coz cian meka2 ini nak makan apa?? kalau aku plak x makan cam mana anak dara nie nak bf nanti?? aku nak pump apa?? susu kosong la ja aku kasik dia minum.. hhuhu cian2x... anak teruna??? pg aku hanya goreng nuggets n hotdog kasik dia makan sementara tunggu lunch.. tp Ya allh kepala otak ni berdenyut2 sebelah.. apa kes nie?? x penah pun dah hujung2 ni mcm2 plak timbul.. huhuhu mcm nak ketuk2 kepala plak.. tp tgk anak2 depan mata kuatkan diri sendiri!!!.. Ya allah ujian apakah ini?? Aku kena kuatkan semangat nak lawan sakitkepala nie ..

n ptg nie sempat aku sms 2 dearest hubby bgtaw malam nie "tapaw" je lah..  mama sebetul2nya x larat nak masak even nak angkat kepala pun terasa berat sgt2.. so dia pesan rilex tkt darah naik jeee.. dah la masih lg berpantang.. mcm2 bley jd ngan wanita berpantang nie .. huhuh naik seram bulu roma aku....

                                        Wajah Nur Qisya on 4th day @ Tepeng ...



                            Qaseh abang kepada adik sampai nak tido pun sebelah baby.. not sebelah mama

                                Adik br siap2 ... nak ke KK ....... @ 6th day.. da day b4 kena tahan kat Spital Tepeng

So alhamdulillah malam nie papa a.k.a mr suami akan tapaw je dr luar.. n anak2 pun makan je lah apa yg mr papa korang beli k .... teniu2 coz memahami situasi istrimu ini .....

dah2 ckup.... aku chow dulu........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...