Wednesday, February 23, 2011

- Finally ... -

Finally aku berjaya sudah berpantang 45 hr.... yeaaa yeaaa esok raya!!!... hehehe so esok dah lh kuar rumah jalan2 kesana sini.. p kedai ke kan.. sebelum hanya laki aku buat semua menda 2 semua even lauk pauk dia yg beli.. aku cuma tulun masak jeee.. heheh termasuk sampah sarap.. Aku cuma tulun jemur n kutip kain ja kat luar rumah.. klinik of course la p sdiri.. mana bley pantang sampai ke klinik.. melampaw la.. kalau awal2 ye lah laki aku yg p ke sana bertemankan mak aku..

So esok djemput datang ke rumah yee.. tp dengan syarat aaa.. jgn lupa bwk sdiri bekalan makanan.. aku cuma sediakan pinggan n bekas air je la bley x?? grrrr....... (geget jari) ....

x dak la beraya sakan pun.. Cuma yg penting aku dah leh ke kedai.. n berpantang makan still coz aku kan bf!!.. so makan utk anak menyusu k bukan ikut selera mak bapak dia punya mulut!!... haa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...