Monday, February 28, 2011

- Tak taw tajuk -

Musim x betul dah kembali normal.. ye ke normal?? boley layan laa coz dah siaht walapiat si Qayyim si Qisya plak wat peel.. cam no nak anto pengasuh kalau gini dik dik oiii..

Jenuh la kak kiah nanti kendong2 adik cam nie.. apa satu kerja x menjasi.. Itu hal citer kak kiah. Yg aku nie kul 12 or kul 1 br leh mandi.. ntah apa kena ngan si Qisya nie susah noo nak tido lepas mandi pepagi.. awal sgt ke kul 8 aku mandikan dia?? awal kot.. aku lajak skit kul 9am.. pun sama gaks peel susah nak tido.. ayun2 buai pun x maw.. aku dok rocking2 dlm car seat [un x nak... bingung nie...

Hr ni aku try mandikan dia lewat skit dlm kul 10am.. hummmm x jgak menjd. sama gak peel susah tido pg nie.. Itu kisah tido pg.. ptg un sama .. asal letak la melalak bagai.. sakit apa nie?? Ingat nak kena p clinic nie.. dah kena menapak Muslimah semula.. eeeee nak x nak kan.. kembung ke?? dr minyak bby NR aku tukar ke Yu Nyi cap limaw.. btul ke ejaan aku nie?? ntah lantak laaa......

sebelum nie kadang2 dok guna minyak telon ja.. ok plak.. nape nie dik? sayang ni sakit tang mana?? syok sgt kot dok atas tilam mama dia nie.. mentang2 aku dah bam bam la nie.. huhuh

Dulu si Qayyim x cam nie pun.. eisssss suka beza2kan anak!!.. x baik la.. hehehe soweyyy

So apa kes?? kena try plak esok cam mana.. tido mama pun dah x btul.. huhuh tido ke?? ntah lee bnyak benda dok pk lam kepala nie...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...