Friday, February 18, 2011

- Help Help me -


Assalamualaikum ... di petang plak aku bernew-en3.. Plak2 time canggini byk plak idea aku. So just tulis slow2 mana yg best skit rr... 


Story bout line streamyx kat rumah nie.. adush still dok problemo menda ntah.. x paham sungguh aku. Sebelum ni means since aku balik sini after delivered..  kan Qisya nie dok wat hal kejap2 ada connection.. n kejap2 x dak connection.. Aku x taw apa yg rosak ac2ally. Naik bingung sesangat. Plak2 aku yg suka berBlog nie kan. Len2 x kisah sgt n nanti early mths nak bayo bil2 plak.. adush kang x pasal2 lepas nei mr suami kena p Q plak kat pej pos utk settlekan semua bil2.. hahahha

Kot2 la kan dia nak merasa beratoq coz dah lama sgt dia x masuk pej post 2 kan.. hahhah cian plak bila pk2.. tp ntah la even mr suami pun dah penah tepon line free 100 streamx bout all this problemo.. hanya mention kotak putih masalah.. 

Tp kalau pun kotak LAN masalah.. nape house line still leh guna?? Hahahha x ke magix 2???  Tp aku ingatkan sebelum nie hanya wifi or kotak wifi yg problem.. rupanya direct connection thru desktop pun sama ja.. huhuh bukan x leh guna langsung or totally out or broken.. but still bley guna Cuma nak kena re-connect 7-8x br leh guna.. so sapa la x hangin kalau every time u nak berblog nak kena connect.. so bila masa nak leh post new en3.. 

so aku nak taruk selingan la skit........


                                         Inilah penyejuk hati aku .. plak2 keja tidoq jaaa ini gegurl


Tp aku punya style plak jenis suka menulis thru mic word dulu.. then baru cut & paste masuk kat new posting.. so dah gini punya masalah kena wat cam ini leee.. huhu berpeluh kan...
Aku sdiiri pun dah berpeluh2 ngan en streamyx nie.. naik hangin x tentu masa... adushhhh ....
Ingat nak mintak streamyx anto team it la check dl cam mana... team it ke or just contractor?? Setahu aku contraktor yg pasang... so nak kena mintak bantuan leee... help help......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...