Tuesday, May 4, 2010

Kisah lil Qayyim Haris ..

rbicara mmg  meletihkan ... tp la ni stakat blog apa la sgt kn. hanya jari jemari yg bermain d keybord!... pergg jiwang sat!...  minggu yg penuh dengan xtvt with family.. plan awal nak ablik kg aku kat baling.. but cancel coz papa plan nak bwk all of us jalan2 g melawat anak sedara dia kat Lumut.. nama ja kan ada sedara tp haram x penah sampai ..... but en3 ni bukan pasal kisah holiday kami ... but kisah collection anak aku!... banyak2 benda selain BEN10 yg dia minat ... gun aka senapang!.. haha pistol pun yer gaks.. mcm2 jenis pstol dalam pet besi mainan dia.. aku nak muntah tgk.. ni semua mr Papa yg rajin benor tulun anak simpan semua jenis collection tue.. sampai satu tahap aku slalu cakap kat si kenit tue.. x dengaq cakap mama juai semua mainan Qayyim... hahaha ..... mula la dia nangis!............. hahaha aku sukeeeeee.....
tu pasal slalu aku kena marah ngan Mr papa coz slalu buat anak teruna dia nangis!.... hahahha mama yg notty kan!!....... saja ja.. aku mmg x bley tgk dia dok diam..so mula la wat jahat skit!......  sesaja menghilangkan kegilaan aku yg hangin ngan manusia yg suka menggangu time aku cuti!.. tension tol!!...........

2 comments:

Gieyana said...

bestnyer..aku pon x penah smpai lumut..anak ko mesti suka kan..

Naimah SiDiK said...

a'ah la beb's.... aku br sampai hr 2.. x pernah pun terpikir sblm nie.. ang suka kan pemandangan... ok aaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...