Monday, May 10, 2010

:: Happy Mother's Day ::

To all especially to my mom .. Selamat hari Ibu.. tQ 4 everythings!!... i'm da last daughter yg wish kat mak.. even aku mmg anak bongsu.. hahah.. and last not least to all kawan2 yg bergelar ibu, mama,mummy,ummi and mak selamat hari ibu. da day yg amat membanggakan buat kaum2 ibu semua.. jasa n pengorbanan yg tiada tandingan.. bukan dgn nilai wang ringgit... kasih sayang yag dicurahkan more than segalanya!!.........
Special wish aku dapat from my hubby n also my lil Angle.. tu pun papa yg ajaq.. hahha by da way tQ so much!.. loves u all so muchh... 

n also sempat la just had dinner .. even tis few days so many happend... aku dgn kebizian tahap dewa.. minggu penuh cabaran . pity suami coz spend kan masa ngan lil Q.. while me?? cuti x mcm cuti.. telepon ku kejap2 bungi!!.. sapa x hangin?? dah mcm ot hr isnin.. hari lain x payah cakap la.... hr nie sahaja ISNIN = 10 May 2010 dr pagi from 645am ... sampai ke malam ada 17 MISSCALLED!!........ yg aku sempat aangkat dalam 3 shj.. mohon maaf kalian semua hr ni aku bercuti!.. bukan kata aku semua staff PP penang.. hr aku utk berehat bersama keluarga.. br sempat nak celeb mother's day ngan family.. sampaikan Mr Suami td cakap... "cian mama tis year x dak present 4 mother's day" .... haahha sapa la x maw hadiah.. tp di sudut hati aku diamkan... hahhaha maw ja aku mintak gelang mas karang.. semput x pasai!..... hahaahh 
Aku x maw mintak apa2 dah lepas nie.. tat niat aku la.. hehehhe mana yg dia mampu beli aku terima!.... nak kena jd isteri solehah dah lepas nie... heheeh sebelum ni dok kene leteran ngan mak jaaa... hahhahha


apa pun atas kelewatan aku nak wih to all happy mother's day ........sayangi keluarga anda!...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...