Sunday, May 23, 2010

:: alhamdulillah ........ akhirnya ::

 Fuhhh . lega saangat2 cooz malam nie dah lepas sudah beban nak tunggu tutorial 1.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. cuma utk IPTB agak kucar-kacir skit.. apa la dosa aku tis time. huhuuh but alhamdulillah aku dapat tangani dengan jayanya!... haaha ubah sana ubah sini.. alhamdulilllah.. emuanya berjalan ikut prosedur.. Even 1st seminar aku serentak ngan Om lain2.. tp lega rasanya coz facilitator bg moral support byk kat aku!. perggg lega rasanya.. Dengan lawatan from bs CTMD tp semuanya berjalan lancar.. pemantauan dari KL beb's..... Cuma aku kesiankan si knit nie la coz kena bgun awal n then g school awal2 buta!!.. pity manyak2 oooooooo ..................... wat 2 do... aku membuat kerja org len yg lepas tangan....... meluat tul!.. tp cam x dihargai sj... x kisah la biar aku ungkit di sini shj!........... nampak cam ringan tp sampaikan usung bwak balik ke rumah lg!!.................  apa kan daya nak x nak ttp kena buat jgaks!!.........

Nota ringkas : Aku x suka delays kan kerja2.... even time cuti aku sanggup mai ofc angkut bwak balik kerja ke rumah!!.... mmg kena marah ngan hubby but nak wat cam mana.. i don't trust any1 there!!........ 2 be honest la!!.................

3 comments:

Unknown said...

hehh?? bawak balik kerja????????
owwhhh welcome to the club!!!
hihihi

che'wa said...

honestly cwa x tau sgt pasal keje2 naim ni but u've done a really good task dear!!!

keep it up!!!

Naimah SiDiK said...

jujue : x sanggup nak bermalam d ofc... huhuh rela ku bawa pulang!!.....

wa : terpaksa wa.. kalau x dok situ je la benda alah 2 semua.. mcm semua lepas tangan je.. x kan nak suruh kan... so kita nie jenis x reti nak suruh2 .. amik bawak balik...

si kenit ku membantu selerak kan abis semua kertas2.... nak tak nak tido lambat aaaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...