Saturday, May 15, 2010

Weekends cara aku ..

Esok sabtu n lusa ialah hari ahad.. Cian aku coz kedua-dua hari hujung minggu aku kerja.. wat cam mana kan dah tanggungjawap!.. Kena pikul n jujur dengan amanah yg di beri... But pity anak aku lerrr ... coz dua2 hari kena dok nursery!.. Ingat leh le bawak dia jalan2 Q-Bay mencari2 baju dia.. Most of da baju x muat sgt dah. Carik kat Anakku last mths time sale bley lee.. x byk yg bley ku rembat coz sale apa nya harga mahal.. tp design tuk bju boys same jeee.... but gegurls... hummm mmg nice!.. cam nak beli jee.. tp mana ada anak pompuan g.. tp anak kakak pun bley laa.... anak aku gaks kan!... heheheh menumpang  gomol2 dia.. while br setahun jangung nie.. Sabo eh Nad wat cam mana blom rezeki kaw lagi!... gamaknya Allah tahu segalanya nape dia blom kasi lg kan.. ehhe ada makna semua nie.. dengan aku yg kerja cam org gila!... tgh2 malam pun tepon dering2. ntah apa std nanak aku pun x taw la.. mcm esok matahari x maw terbit dah.... But aku ttp ingat Tomorrow never dies.... hahha itu aku la kan...
Apa pun untuk hujung minggu ni selamat bekerja buat diri sendiri n Mr Hubby pun dah masuk shift pagi.. so Lil Q kena dok nursery sampai 545 sblm aku pick up.... be good boy taw sayang kat sana... muahhsss... ma lovess u so muchhhhhhhh ...............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...