Thursday, May 13, 2010

:: LaGenda Budak SETAN ::

Pernah x baca novel nie??? sapa pernah angkat tangan!...x pe2 aku memahami.. mana la nampak kan kalau korang angkat tangan kan!... haha apa pun aku terasa nak tulis en3 ni after tfk iklan td.. "LAGENDA BUDAK SETAN" telah diapditasikan movie n bakal released kat panggung end of tis mths kot... huhuhu cam beshhh ja!.. aku mmg penyokong setia ngan Ahadiat Akashah dolu2x... time tu around 95 x salah aku mmg dia ngah meletoopppp letoppp ngan vovel2 yg hangit di pasatan termasuklan ini title!!.....

Perghhh x sabo den nak g tgk.. ngan kisah budak rap la... so many2 lah..... ni short description bout da movie yg haku cintai ... hhehe
Membuai jiwa, meruntun perasaan, mengundang ceria segala suka duka terhimpun di sini. adakah senyuman yang tercipta atau airmata kesudahannya? hanya Tuhan yang menentukan segalanya. . . Lebih satu dekad Kasyah mencipta cinta. Dari lelaki yang tak pernah kenal erti kasih sayang. . . dia menjadi pencinta agung. Dia tabah mengharungi apa saja. . . demi sumpahnya mencintai ayu sehingga ke akhir hayat. Setulus manakah agaknya cinta seorang lelaki yang pernah dilabelkan sebagai budak setan kerana kenakalannya di zaman persekolahan? Namun, berjayakah dia menyunting Ayu menjadi permaisurinya? Akan bahagiakah dia? Mampukah dibuktikan pada dunia. . . cinta adalah segala-galanya! Cuma Ayu yang punyai jawapan itu. Dan, Allah sebagai penentu! Dan, siapakah pula Katerina?
 
Tapi aku bley ke tinggalkan si kenit ni semata2 nak tgk wayang.. x mo laa wat cam last time tinggalkan Qayyim kat nursery semata2 nak layan Transformers.. huhuuh... cian dia!.. may b tunggu VCD out je kot.. cuma kena la tgk lambat skit.. x perr.... sure budak2 opis aku yg bujang tue gediks nak tgk kan.. hahah so bley dapat info dari depa dulu.. tp even best x best blakang kira. Aku  ttp nak thk!.... no matter wat!.... perggg minat punya psal.. Rasanya dulu aku mmg suka simpan all those novel's ... even now pun still ada cuma nak kena bukak balik kotak2... Tapi sanggup kee aku nak cari balik??/ hahha itu soklannya.. ntah la.. kalau rajin ada la aku jumpa semua 2.. Kalau x alamatnya tunggu la movie out!.. Apa susah kan!...

                           Nielah dia tuan punya penulis buku2 femes dulu2..  ini gambaq lama ac2ally.. tp aku pernah la tgk dia lam news still ensem n "awet muda" gitew.... hehhe

So all my dear frenz jgn lupa k .. kalau dah tonton 2 update2 la kat blog korang.. leh aku menumpang baca. amik inspirasi skit dari pemerhatian kawan2 kan!.. Aku suka baca blog kawan2 len even not my follow!... hehe silent rider lah katakan!.... ehhehehheh apa pun jgn lupa eh.... update taw kalau dah tgk movie nie....


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...