Friday, October 1, 2010

Kerja .. kerja

Minggu yg memenatkan ......

pergg.. masuk kerja after raya btul2 wat aku ilang mood ... Mencari2 mood nak mulakan kerja. dengan new semester dah mulaa.. huhu manyak ooo menda nak kena settle sebelum kelas mula. Mana ngan top mgmt push gila2 coz target new std nak cecah lg nie.. huhuhu raya2 ni cam mana la nak carik new prospec.. susah skit. Btw after kelas ni aku nak kena pu;lun ngan marketing plaks.. huhu .. plan dah ada cuma nak kena mula aaaa... 

Moga2 taha kesihatan aku mengizinkan. Doakan aku yerr all frenz. Aku skarang dalam tempoh 21 weeks. Moga semuanya berjalan lancar jika Di-izinkan oleh Allah. aminnn .......

But alhamdulillah sem nie std2 MBA aku x byk sgt karenah. most of them taw since last sem aku preggy.. so depa pun dah pandia la nie apa2 latest info refer kat lms. x calling2 aku cam slalu  dah.. cam bagus la plak kan.. kalau x jenuh aku layan semu2 std2 MBA nie yg mmg staff len x maw layan... huhuhuh

apa pun depa ok ngan aku cuma sometimes ada yg jenis x maw alert ngan online kan. So lebey prefe ngan staff.. ada yg jenis ok n ada yg k.o.. biasalah manusia kan. So as administrator aku layan la semampu kecuali ada yg dok kacaw aku after 730pm... mmg aku x layan..

Aku paling pantang kalau jenis tepon aku maghrib2 nie.. Seem mcm depa x leh natk tunggu esok.. kot ye pun kecemasan... tp ok la skit perasaan manusia len... malay plak 2.. x paham2 ka time2 maghrib nie!!.....

Itu karenah std. Sabo je la kan!! ....... bab kelas aku alhamdulillah settle awal compared to previus semester.. sem ni aku saja wat awal2 coz nak plan tuk sem depan.. jan 2011 nanti aku senang nak pass kat some 1 yg handle MbA replaced aku time maternity...huhuhu x sabo nak cuti dah nie ....


Tp most xcited aku x sabo nak dukung2 n pelok2 baby!!! ......... windunyaaaaa ...... tp aku harapkan Qayyim btul2 dapat terime kahadiran org baru lam family kami nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...