Tuesday, October 26, 2010

Mr Qayyim vs Mr Papa

Salam all ............

Nak wish selamat malam pun x sesuai kan.. hukhukhukhuk ...

Tp nape sejak menjak ni mata ku susah nak lena waktu malam n siang kat ofc mula la... melekat2 sampai kena mintak permission p lena kejap.. sekejap pun jd lah.. tp half an hour aa.

Mak aku dok pesan slalu , susah noo nak lena malam bwk2 la ngaji Quran ke kan..

Bagi skit anak aku lam kandungan aku nie dengaq alunan merdu semua 2.. Tiap2 malam dok baca mak .. just time tengah2 malam atas katil biasanya pasang earphone taruk kat perut terus.. hehehe

Bagi dia dengaq lagu ABC,mcm2 la kindergarden songs..... sesaja coz aku ada baca article bout this..

n now .. just me n mr Qayyim Haris.. Mr papa is nite duty..rindu plak kat dia.. Slalu time malam2 cam nie dia rajin la dok urut2 kaki aku nie n usap2 perut n talk ngan baby..

Slalu kalau dia shift malam aku boring skit just me n lil son.. teman borak aku!!.....


Mr Qayyim plak handal bercakap........... ada ja idea dia.. nak gelak pun ada , nak marah jauh skali hehhhe ........



Budak2 kan.. kalau bercakap ikut sedap dia ja..... mana la taw baik n buruk........

2 comments:

e!ya said...

mmg bgus amalan mletakkan earphone kat tummy tue...bby leh mdengar..nnt kluar i'allah cerdik

Naimah SiDiK said...

i'Allah mudah-mudahan bby cerdik. inipun dr bacaan buku dan jugaks ilmu2 kengkawan facebook.. ehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...