Wednesday, October 6, 2010

Award .. n TAG

Salam all ........

Tis time berblogging  from office.. tempat ku mencari rezeki. Sementara ada kelapangan tanpa ada gangguan from manusia2 bernama pelajar PJJ.. hehehe biasalah kan new semester baru bermula so ada yg still dok di sem lama.. itu utk senior lah.. utk Std baru semua welcome aku ucapkan ... hehe (but depa baca ka blog aku??? ... x baca lg bagus kot) ...............

BTW aku x maw stiry panjang2 sgt coz handset ku dok ada tanda nak bunyi pun.... sbb td aku terpaksa silent coz hanya 3 staff kerja so mmg x menang tangan nak pick up call ofc.. mana kan lagi handset aku nie.. esok or lusa je la aku return call yee.. maap semua!!.........




Tis new posting bout award.. aku baru terperasan kat blog * C'Wa * ada tag ngan nama aku skali .. so terus amik award n paste kat sidebar .. huuhuh bangga plak .. baru 2nds time dapat award kan.. dah pun chewi.. hahhaha
mak buyung yg kechewian.. ye ke?? wat ever lah.. k lah sebelum aku muntah banyak2 lg hrnie better aku stop blogging dl.. kepala pun naik pening dok ngadap pc nie lama2.. cam dah nampak bintang2 n bulan2 ngambang atas kepala nie.. fuhhh penyakit oh penyakit ..................

Moga kawan2 ku sekalian sihat sejahtera hendaknya ....... amin ... doakan moga aku cepat sumbuh ya!!......love yaaaaa

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hehe.....dpt award....aku lama x taruk award...mls tul...hehe

semoga hg pon sehat la hendaknya...

Naimah SiDiK said...

huhuhu .. aku pun baru berkesempatan hupdate hari2.. sementara rajin.. kalau dah malas berbulan plak la aku hupdate..

award ni x penah dapat pun.. hehehe bila dapat chewi la plak zura!... hahaha

stakat ni alhamdulillah doa kawan2 buat aku sihat.... tqvm 4 ur concern

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...