Tuesday, October 19, 2010

Cat baru-Dinding baru-Rumah baru

 Alhamdulillah .... slamat jua aku donlod design baru kali nie.. kalau x susah noorr nak lepas!.. sementara x dak kerja nie kan aku btul2 godek kat mana nak kena taruk .. last2 3 column plaks.Adushh  aku x brapa kenan sgt ngan 3 column ni ac2lly.. tp belasah je la kan .. kot2 yg ni simple coz x yah letak deader photo. AKu pun dah lama x snap family photo.. nak snap skarang pun ngah boyot nie. en qayyim haris laaa rajin pegang camera nie... aku malas skit dah ......
cam mana ngan design nie, korang rasa ok x?? sesuai ka ngan haku yg x  brapa nak bstul nie .....
bole le kot buat sementara nie......
k lah ........ ri ni cuti , so lepak puas2 ngan lil Qayyim...

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

canteekkk beb cat umah baru..hehehe..ko amik mn design ni?

Naimah SiDiK said...

santik ek?? 10q 10q.. aku kebetulan view member punya blog.. terus amik aaaa address blog nie.. ang tgk kat bawah.. follow jee.. byk design cantik cuma aku x brapa nak familiar ngan 3 column nie... so cam peliksss skit aaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...