Sunday, October 24, 2010

:: Mr Papa OR Mr Mama ::

Selamat malam 2 all .....

Sesambil layan Transformers 3 @ HD 431, sempat gaks aku hupdate blog nie. Seem mcm nak hupdate gak story mory.. Aku dilanda keboringan coz movie ni dah beratus kali tgk.. naik rimas tp x cemuih pun.. hehe coz last time sblum paang beyond dok guna Blue Ray punya DVD..mmg puas aaaaaa ....

Ni semua anak teruna gua punya minat. sampaikan semua jenis trak2 transformers dok depan tv temankan dia.. Harapkan mama... hehe layan lappy atas sofa je laa.. sowei ye dear laling..mama nak hupdate blog ni kejap jee......

Ikutkan title sory bout hubby kan.. but suku punyer stiry ni pasal anak. Apa kes aaa ngan gua nie kan??? hehe ...... ampun ahhh

Balik kpd topic, hr nie ahad gua cuti so masa utk bersantai ngan femly terchenta. x dak menda sgt pun we all buat hr nie melainkan sopping kat jusco.. gila punya sale.Seb baik gaji masuk awai plak tis mths.. ergggggg..... lega rasanya sesambil aku rembat baju2 new coming bby nie.. hape menda pun xsurvey lg .. cian dia!! ....

So nak x nak hubbylah yg paling awal bangun siapkan bekfest hr nie.. tenkiu dear..aku bangun kul 930 after tertidur solat subuh.. so bangun dengan perut kelaparan.. dengan perut mengeras, ya Allah.... bby ni lapaq dah kot!.. cian dia slalu aku bekfes awai, ri nie lewat skit.. ngantuk punya pasal. Aku sanggup puaskan mata n minda dr bngun awa.. Bangun je tgk kain semua dah berbasuh n tersidai.. Alhamdulillah, rasanya 2 machine laki aku kerjakan pg nie.. hehe ...

KIra aku untung sgt2 coz after kuaq dr mr toilet cuci apa2 yg patut b4 makan, tgk semua dah terhidang depan tv... mak aiii special nya layanan nie. Ada apa2 ke nie?? hehhe .....
Aku balun je, malas nak tanya byk2 sesambil tgk dia masuk bilik 2nd room.. apa plak la laki aku nie... ngendap2 sket ... haaaaaaaaaaaaa



Lipat kain rupanya!!............
Masya Allah mana la aku x beruntung kan. SInce aku ngandung n now dah masuk 25 weeks ni rasanya br 2x aku lipat kain.. Lain2 semuanya Mr laling yg tulun lipatkan..Aku cuma tulun dia kemaskan kain2 ikut almari mana.. n baju kerja dia kena gantung.. itu sahaja kerja aku!!.. alhamdulillah sapu sampah n mopping pun dia buat.. perggg cam tuan puteri eiks aku anie..

Macam kesian plak tgk semua menda dia buat sampaikan kdg2 makan lunch pun dia yg masak.. aku plak keja dok lam bilik tutup pintu bilik coz x tahan baw dr awal preggy.. huhuhuh.. x taw la sampai bila dia bertahan.. last week dia cakap "anak 2 je la eik mama" .. aku diam jaa... "teruk sgt mama kali nie, cam mana?? kang masuk 3 susah cam ni sakit la papa".. hehe itu ruanya dia nak cakap!!..... tp aku paham coz dia pun dah  letih coz semua kerja rumah nak kena settle.. aku cuma tulun ringan2 ja.. lgpun diaa gak x kasi aku tulun dia.
Itu blum aku pegang penyapu n mop lagi.. Sure kena bebel... so cam mana nak tulun dia??? last2 aku masuk bilik baring2 lg besttt ........... baca buku2 pregnancy yg belambak2 aku angkut kali nie, sampai x terbaca plak!!................. huuu .... malas nak habiskan.. tido lg best!!..





 So tis time story semua gua taruk gambaq2 dia lam collection album.. Cian dia susah noo nak dapat rewards terkejut dari haku kan.. ingat nx mths nak get somethings la 4 him but donno yet.. as reward atas ketekunan menjaga isterimu ini dengan begitu baik sekali semasa ngandung...
Sedang memikir2 apakan itu?? humm . ada 2-3 jenis brg dlam kepala otak nie......
I'Allah ............ jika rezeki lebey akan aku usahakan 4 him.....

* ac2ally mr mama ini sebaya ngan gua.. beza bulan ja pun
* Gua kenal dia since 1999 from MIRC masa 2
* Even berchenta pun selepas dipertemukan oleh kwn2 chatting...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...