Monday, October 25, 2010

Apa yg Sedap nie ??

Perggg dah 25 weekd rupe2 nya kandungan haku.. tp nape cam x larat dah nie.. nape cam malas tahap gabann dah nie?? Ya Allah .. sesungguhnya tidor malam pun x lena. Ni kan plak makan minum. Semua benda jd x kena...

X lalu makan satu hal.. ntah apa benda aku nak makan x taw la.. kadang2 sesambil usap2 perut dok msk2 ngan bby nie.. "sayang nak makan apa malam nie?? "" kalau dia kicking ok la jgaks.. tp asal time aku tanya bab makan senyap jee.. tp kalau time aku lena berakrobatik lam perut ni sampai sesak nafas aku.. Alhamdulillah .. after 3.5 years aku dapat merasa semula pengalamann indah nie.. 

N nx week nak g umah kakak aku kat penang amik brg2 anak dia.. so recycled mana yg bley di pakai even half of it aKU dok prepare2 mana yg patut .. Masuk 2nd ni cam blurr skit x taw nak beli apa dah!!........ 

Kalau pg aku slalu makan bihun goreng.. but lunch?? donno...... belasah lauk ja lam pinggan 2.. x ernah pun makan kedai coz x tahan ngan ramai org kecuali restoran2 cam Secret recipe ke, kenny rogers ke.. heheh stakat kedai makan mmg aku tapaw jee makan kat ofc.. x lalu nak makan kat kedai.... belagak ke?? ntah la ac2ally aku x tahan tgk org ramai n baw minyak2 ......
naik sesak nafas.. n malam plak tgk shift kadang2 x makan nasi tp char jeuw teow ke, mc'd ke... or kfc.. x pun roti gardenia dalam 2-3 keping tahan la sampai 3-4am.. then mula la perut lu berbunyi kelaparan.. dah bngun pg2 makan roti n milo.. huhuhu.....

Itu pasal ada kes laki aku masak aku makan puas2 coz susah oooo nak makan masakan dia.. tp aku cukup suka dia masak sardine.. erggggg sedap sgt2..........

Rindu aaa ngan mr papa punya sardine.. n alhamdulillah esok dia promise nak masak sardine bg aku makan malam.. tenkiu lalingggggggggggg...........

2 comments:

e!ya said...

aikk..alahan still terasa ker..ermm bab nk mkn tue mmg blurkan kdg2 saya pon xtau nk mkn ape..last2 kali mkn benda yg sama gak...hentam jerlaa janji bby kenyang keh3

Naimah SiDiK said...

itulah alahan ngan makanan x abis2.. naik rimas pk nak makan apa hari2..
cian bby ja takut dia plak kelaparan kan.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...