Wednesday, October 20, 2010

: : Fes Day masuk kerja : :

Salam all .. bertemu lagi after cuti2 mesia 2 hari!!.. alhamdulillah masih bernyawa aku ini. Dengan perut yg makin sesak membuatkan aku susah nak bernafas sejak akhir2 nie. Ya Allah bglah skit ruang buat hamba kecik dalam perutku ini untuk bergerak!!.. mama paham yee sayang x ckup ruang eiks.. mama kasi makan lebey skit k minggu ini.. i"Allah jika di izinkan.,

Sesak nafas + pening kepala (darah rendah) timbul sejak akhir2 nie. Ya Allah , dugaan lagi minggu nie. Aku cuba tabahkan hati byk2 doakan agar ruang untuk hamba yg perut ni bermain2 dengan sepuas-puasnya..
Mcam nak pitam pun ada alau berdiri lama2, makan nak kena amik every 2-3 jam skali. Kalau x mulalah keaktifan si kecik nie!!.. seseolah meronta2 "mama ... i'm hungry!!!..... plssss feed me feed me".feed me eh?? heheh ..... So makan ikut selera mama lah eiks!.. asal bekfes mesti carik bihun goreng + mee goreng + kuew teow.. huhuh ngan ikan bilis (untk tambah darah)..

But lately aku risau skit coz nx mths parents aku nak p tunaikan Haji buat kali-2 tis coming 28 Oct 2010. Moga2 mereka dapat Haji Mabrur buat 2nd time. Selamat pergi n selamat pulang jua..Bukan apa lepas nie during 7 bulan nie aku x balik ke Baling lah.. terus balik Yan plaks. But buat sementara aku kalau balik Baling pun nak kena mintak kakak aku temankan.... huhuhu rumah besar mana la brani balik sorang2 ....

So kawan2 doakan eiks ........... tenkiu2 semua ..........

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

beb...semoga slmt semuanya ye..

Naimah SiDiK said...

Tq beb ... mudah-mudahann ...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...