Wednesday, October 20, 2010

Memori Terindah : Once Upon a Time ..


Salam petang .........

Tetiba ja bukak mail dapat pic nie from old old frenx dr UK.. huhu last time kat sna mmg we all agak rapat.. gamaknya bila dia nampak aku taruk picca UK dedulu kat album facebuk teruys dia email ngan pica atas nie.. windu eh? miss u 2...............

Donno bila dapat jumpa g. Hraap2 lepas aku kumpul dwet bebanyak dapat la aku p UK jenguk ang sesambil olidays kan.. but don wory la dear frenxz coz cousin aku still dok sana n depa pun x dak plan nak back 4 good.. btw i'Allah ada rezeki ketemu jua....

                                      Windsor Castle..... time ni p rmai2 ngan abg ipq aku

                              0' = greewich!!......... gambar amik atas sgt x nampak line
        time ni seyes berebut nak amik gambaq ngan guard hse nie... cam mana la  Queen Elizabeth punya guard kan kalau gate depan pun dah gini mcm ... hehehhe

     time ni main2 salji ngan anak buah aku gara2 all pubic transport ada 
    mogok.. cam mana nak g class??? so jalan2 main salji depan rumah.. best 
    part!!........

Miss ya so muchh ............. teringat detiks2 indah di sana dedulu...........

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bestnya hg dpt gi UK ek...aku stakat shanghai je la.tu pon kerna comp trip jek..hehe

Naimah SiDiK said...

hehehe.. kisah lama dlm kenangan beb.. kebetulan kakak n BIL aku p sana sambung studi.. so dia ajak aku sambung sana skali ikut MARA sponsor.. tp aku kerja gaks kat sana br puas dapat pegang dwet sdiri.. haraplan loan x byk mana pun.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...