Saturday, October 2, 2010

Down ... down .... down

Sejuk plak malam nie. Sesambil layan ER @ntv7 sempat gaks aku hupdate blog nie.. Now mcm kerajinan plak nak hupdate.. huhuh .. idea byk giloss ........ hehhehe
 
But tonite aku just nak share somethings. Mcm terasa plak aku ni bad mama. sejak 2-3 hari ni Qayyim kerap plak merajuk n suka sgt mention yg bukan2 cth :

  "Qayyim x maw kawan ngan mama ..."
  " Qayyim x maw Baby mama dah ..." ..
  " Mama x sayang qayyim .. Qayyim nak work kat papa " ...

huhuu .... baru tadi dia nangis2 carik papa.. wawawa.. sadisnya aku dengaq. cian plak kay dia. Gara2 dia tutup lappy time aku ngan biarkan on.. huhuh ... cian kan lil boy yg x paham  apa2 kena marah ngan aku.. apa lg merajuklah dia .. nangis2 blkang sofa. sadis plak aku.. aku buat bodo sampai naik tension plak dengaq dia nangis .. huhu then apa lg ttup tv, ttup lampu n just biar toilet ja nyala. then masuk bilik wat2 lena.. berlari2 la dia ikut aku masuk bilik.. hhuhu   dah teRDETIK rasa bersalah dlm hati aku nie.. wat HAPPEN 2 ME??? huhuhu .. tp aku punya la ego kan .. wat x layan kat dia..  apa lg makin kuat la dia nnagis. Ya tuhanku ..... apa kena ngan aku malam nie?? Kalau la Mr papa ada sure aku yg kena marah balik coz buat anak sampai cam 2.. huhuhu ......

Tp as mama hati aku tersentuh n .. aku peluk Qayyim!!! ........ deep  from my heart rasa bersalah sgt2 ..... huhuhu aku terus nangis n peluk dia!!.. sori Qayyim!!! .....

Terus peluk sampai dia lena dlm pelukan aku.. huhuhu .........

Sejak aku preggy nie, dia x pernah x dengaq cakap kalau mintak dia wat apa2... cuma sometimes tgk mood jgak la. n 1 things yg aku suka. apa yg papa dia remind kalau nite shift ...
mmg dia akan ikut... huhuh cuma aku ja.. jenis x harapkan dia sgt!!.....

Tambah2 sadis bila aku tgk dia time lena.. Ya Allah apa aku dah buat nie?? cian anak aku. x bersalah. Aku mungkin   penat ngan kerja hr nie. tp lepaskan kat dia. Masya Allah apa aku dah buat ngan anak sendiri nie.. apa lg mula la nangis2.. huhuh 

" Dear lil Qayyim .. mama minta maaf k. Mama x dak niat nak marah2 anak mama nie. Mama sayang anak mama... sayang sgt2 .... huhuh ......... "
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...