Monday, February 27, 2012

- Surprise -

Alhamdulillah.. kelegaan sudah.. Ikutkan since last week dada aku cam dupp dapp dup dpppp.. sentak beberapa kali.. Betul2 stress coz 1st time masuk tadika. 1st time plak kena duduk Ujian utk penialaian kelas.. huhuhu

Tapi dalma hati hnya mampu berdoa kepada Allah.. Moga dipermudahkan urusa si kecik ini.. Almaklumlah sebelum ni x penah-penah kena duduki ujian cam nie kan. But ac2ally pihak pengurusan a.k.a academician kat Tadika sdiri dah maklumkan awal-awal bout this test.. Mana last week si abg Qayyim kejap-kejap demam panas - kejap2 sejuk.. huhuhu mengigau aku!!.. then tetiba plak selsema.. Ya Allah dugaan buat anak ke cik ini.. Ku pujuk jugak Qayyim g skol even sekjpa just utk amik test ni waktu pagi...

So setakat ini last friday..baru dapat 3 result.. Few subjct masih in Question Mark!!... hehee


Jadual-jadual exam utk 3 hari... fuhhhh 1st time ni aku dapat surat gini.. Terkezuttt mak!!.. huhuhuh Tapi kalau sesapa penah baca confirm dah leh teka coz Qayyim lebih SELESA belajar dengan mr papa dia compared to aku!!.. aku agak tegas kalau ajar dia.. banyak main2 so.. almaklumlah degan cikgu x bertawliah cam aku nie.. mana nak  kasik chance .. hhehhe mmg tegas beb!!.. sampai turn utk aku suh dia amik buku confirm nangis2.. blum ajar lagi.. sah2 dia fobia kan... huhuhuhu HOW BAD I AM!!!..........











Alhamdulillah.. panjatkan `doa kesyukuran  coz Qayyim berjaya lalui 1st test..utk 2nd test plak donno la bila. akan dimaklumkan kelak.. But baru 3 paper reveal.. lagi 2 subject pending.. Tahniah buat abg Qayyim.. Daalam pada x sihat pun dapat good result..

Perjalanan buat abg Qayyim masih lagi panjang. Kena truskan lagi usaha daripada sekarang..
Ini just selingan semata-mata utk pembacaan anak-anak dimasa depan. Dengan harapan they will appreciate dengan penulisan yang khas aku create for both!! How proud i am to have them in my life!! 

Nota :  Diharap entry ini tidak disalah ertikan oleh sesetengah pihak. Aku just share somethings about my kids.

1 comment:

I think I write said...

Congrates ayim... Pandai la ayim... Usaha lagi next time k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...