Sunday, February 5, 2012

DraGon Dance

CNY dah habis.... tp mercun still berbunyik!! .. ahakzzz meriah tul CNY semeriah cam RAYA PUASA jgaks.

Almaklumlah ... 1 Malaysia kan so semua perayaan akan di sambut gilang gemilang dan OVER terbilang jua rasanya.. Tp yg paling pening time2 musim perayaan ni poket masing2 makin kempis coz sana sini shopping mall wat jualan murah.. ala konon-konon sale le sangat kan!!.. aku pun salah sorang mangsa2 poket kempis sampai kena merayu plak ngan mr laki top-up sket elaun mthly!!... huhuhuhuhu

Terbeli kasut + terbeli baju  + terbeli kain pasang.. aisehhhhh semua2 barang kes TERBELI je la. Senang citer.
Nama pun 1Malaysia kan.. so raya sapa pun ttp kita yang raya... hehehhehehe

OPsss... state2 diatas ttp ada kena mengena dengan Title entry ri nie.. Aku sempat mengUSYA tarian naga kat Sunway Mall last few weeks before CNY.. kebetulan je bwk anak2 harun ni jalan2 hidup ekon free kat mall..so terTENGOK tarian NAGA ni sampai melekat x bley bangun..

Bukan aku okay.. tp anak teruna aku la. Almaklumlah budak2 kan so layan je la permintaan si kecik nak tgk show sampai habis.. so stuck kat sunway from 12pm - 4pm.. sampaikan lunch pun dah mcm telan makan dek penangan Qayyim x sabar2 nak tgk lg show NAGA tersebut!!.. fuhhhhh pengsan mama cam ney.. Punya nakmarah tp telan je la hidup2.. mr laki volunteer nak temankan anak teruna... Dah namanya siang so si kecik Qisya mula la merap2 nak lena.. Alhamdulillah mcm paham2 plak abg Qayyim nak tgk show naga menari, bukan men senang si kecik ini lena dalam stroller...

Lega sambil2 urut kepala!!>.. heheh so while mr laki temankan anak teruna, aku tolak stroller masuk Al-Ikhsan usya kasut utk abg Qayyim. Sandals dia utkjalan2 dah kecik x muat. Plan nak rembat 1 tp lst2 x dak plak size berkenan... save dwet kejap. Masuk plak ESPIRIT ..wahhhhh baju manyak murah2 looooo..

rembat 2 pasang utk aku n 2 utk mr laki.. SAVE byk coz biasa baju kat kedai ni mahal.. kalau hari biasa aku usya ja x mampu nak belilah... kena tungu sale CNY bru beli... even sale biasa pun blum tentu bley pandang sebelah mata.. hehheheh bak pepatah melayu berbicara "Ukur Baju di Badan sdiri" ...

$$$$ utk baju dah lesap .. asalnya nak usya kasut tp dah terbeli baju so kasut Qayyim kena tunggu dwet kutu masuk utk turn aku nanti... i'Allah !!! ........

OPsss selingan gambar utk DANCING by  Dragon .. hehehheh


                              - xcited amik gambar utk team ini sahaja coz meka2 ini pakai kasut warna pink taw-

Bising x yah cakap la.... satu mall bergegar dek gendang utk tarian tersebut.. tp alhamdulillah Qisya punya lena tido bout 2 jam x salah aku....lega teramat lega coz kalau x bertambah2 merap x ckup tido.. Itu yg buat aku malas nak jalan sgt!!.. tp utk ke mall x dak masalah coz leh taruk lam stroller.. even sekejap pun..




                        - budak kecit baru bangun tido!! ... - 

Aku jak yg lambat publish ini entry!!... dah berbulan dok taip tp masuk DRAFT coz gambarnya x ada!!... hahahahha cian aku.. x pe la lambat pun lambat la.. Akhirnya berjaya jua aku siapkan story utk PH CNY ... hehehe

tapi ada yg tertinggal lg ney... masih byk story blum hupdate.
Kena tunggu lain hari, lain time k..

Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...