Saturday, February 4, 2012

- Ber ABC bersama Qisya -

As'salam buat kawan2 yg terjah ke blog usang ini... tenkiu so much coz sudi singgah n baca. Me baru sempat mulakan entry utk 2012 ini. ALmaklumlah bizi bizi ngan kerja hakiki..

Hari biasa or weekends dah TAK ADA BEZA bagi aku.. sama ja coz ofis aku hanya tutup hari senin and hanya tutup sat&sun jika jatuh public.. so sdiri paham kan!!...

Ini sedikit selingan pada hari isnin yg sudah lama berlalu. Br sempat tampal2 kat sini..sedang berbizi atur tuition kelas buat si kenit Qisya TaQiyyah kat rumah dengan ber ABC..

             xcited dapat card ABC ...
           ba...baaa ..............semua letter dia sebut baaaaaa...:P
       sketsa sepah2 kan lantai dengan card  ....................opssss lutut siapakah di sitew???
               acara sepah di mana2...

        special CARD .. n simple by mr laki A.K.A mr papa..sdiri bikin okay!!...

      opssssssssssssssssssss ..acara terBAEK utk tuition hari itew...... bikin hati gua gerammmmmm

Besaw plak gambar2 entry utk 2012 ni ka... hek heksss saja taruk kasik mata bulat bulat.
Anak dara ini sungguh suka kalau sepahkan lantai rumah!!.. utk 1st minit oklagik.. masih ikut mulut gua kalau sebut any letters... then sudah mula toncang2 kemalasan mula la habis dia sondol2 kasik berterabur.. huhuhu ikut peel siapakan ini???

Utk makluman semua card2 tersebut adalah OWN PROPERTY okay dimana sdiri bikin oleh mr papa aka suami aku jgaks!!.. klau kat kedai bersepah2 d jual tp punya la semangat mr papa ini utk sdiri bikin.. so utk kerja kemas tersebut kena kasik ****** .... heehhee

Tangan aku x selembut n sekemas itew okay.. bab2 kemas cam ney kena kasik kat mr papa utk handle!!....

ada maw tempah?? email me k...tQ tQ!!

NOTA : LOVE IS ANYWHERE!!! ....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...