Saturday, February 25, 2012

- On Behalf -

Salam pg sabtu, i'm in workstation!! ...

Apa hal la bekerja di sabtu. Ikutkan cuti but keja atas tuntutan pendaftaran std baru.Buhsan ah story pasal keja.so pe citer wekeends korang? Ada jalan2 makan2 ngan family.. best kan..

but but as gantian esok aku cuti!.. horayyyyyyy lepak2 bersama anak-anak dirumah..lepak ja la kot.Coz condition Qayyim kejap panas kejap sejuk.Meraban dah ney.. Cuaca plak x menentu.. Even aku sdiri pun dah stress ngan sume2 benda!!...

Based on tajuk entry aku "OnBehalf".. sesapa yg baca nie ada yang paham n cnfirm masing2 tertanya apa hal minah ney bebel..... susah nak terangkan coz ini berkaitan dengan pekerjaan sekarang.. Sekadar menjadi orang perantaraan antara hQ dan customer...

Sesungguhnya boooooosan ... dimana-mana langsung buat sesuatu tanpa berfikir secara waras.Sedih jgak dengan luahan customer.. Even kalaulah aku ditakdirkan ditempat customer tersebut aku akan BERANG..

Ya Allah ... dugaan by dugaan pekerjaan sekarang.. Menanggung beban saja saja.. Kadang2 sampai timbulnya dosa-dosa kecik a.k.a AYAT COVER ..

Sabarlah wahai manusia!!!!

2 comments:

ERAZ FADLI said...

Saya pun keje.. esk cuti sehari.. isnin keje.. ble cuti, org umah lak keje.. errrmmm... nasib bdn.. huhu..

Naimah SiDiK said...

hehehe sabar dik ...
akak seb baik esk n lusa mash cuti.. plan nak cuti nx week g pahang tp x leh kot coz kelas.. kasik mr somi p dulu lah.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...