Friday, February 24, 2012

Relaxing Montage - CHILL OUT MUSIC WITH BEAUTIFUL PICTURES

As'salam sumer sumer.... Rutin harian dalam pekerjaan confirm bizi or buat2 bizi dengan kerja.. kah kah kah..x suka tul aku!!... Harap2 bley la relax sket memandangkan kelas aku dah nak masuk tutorial ke-3. Tp hampessss btul la.. bizi plak dengan preparation untuk pedaftaran cikgu cikgi..


Ada lagi pendaftaran utk BPG. So confirm saturday ni perlukan BIG BIG preparation from mental&fizikal basically..so pagi ni tercarik2 ayat hikmah untuk penyejuk diri :

The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.


So ayat ni sesuai sangatlah untuk aku yg masih memerlukan moral support untuk datang kerja.Jiwa aku sdiri x brapa nak stabil sejak menjak nie. Tooooo many things nak kena settle... Sampaikan minggu ni sepatutnya lebih cosentrate coz bro Qayyim ada exam utk penilaian kelas... tetiba aku plak yg over stressss ..............



                            sejukkan diri sdiri dengan video ni..

K lah .... mungkin lapar sama naik.. Itew pasal menambah-nambah isu lain plak...

Chow maw carik best food @ Seberang Jaya..

1 comment:

salwana nordin @ che'wa said...

wa pun sejak 2 menjak ni hati tak berapa nk seronok..stress dgn keje mungkin,PMS pun ye..anak3 pun mungkin...mcm2..

semoga Allah beri kekuatan pd kita hadapi smua ini ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...