Friday, February 3, 2012

- New Look -


Masuk new year of 2012 semuanya serba baru.. Utk aku still sama ja. Tapi paling paling x berapa nak LIKE iaitu my new GMAIL page…

Huhuhu inbox aku pun tukar ikut yg baru. Apa benda aku tekan sebelum ni donno la.Dan x berapa nak cantik di mata sdiri. Mana masalah nak attch files byk2 pun kejap2 nek error.. Sekali cam nak tutup buang je.. try ak godek sana sini settings and even try to change new Themes but cam x brapa nak function .. mayb aku masih menggunakan browser yg lama.. 

Maksudnya aku punya browser perlu di hupdate jua… Tapi blum sempat2 nak hupdate kalut ligan benda yg penting dahulu!!....  beberapa kali cobaan utk update sdiri but cam x jadik ja.. bukan susah mana pun nka update browser ney.. BUT keep on mention 2 my self - u can do it!!... don't give up yET!!....

k lah klah maw chowww sudahh.....

NOTE : BERweekends till selasa coz 2 hari public ,bley bergedik2 sahaja di rumah bersama anak2 terChenta!!.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...