Wednesday, February 15, 2012

- 15 Feb 2012 -

As'salam uoaalsss ..

                                   -rindu nak berlepak2 dengan anak2 terchenta again-                                   
 
Pe citer pagi ney? .. lama x hupdate! Rindu plak ngan own blog, own diary. Tempat utk aku tulis apa saja yang aku suka. Anythingsss yang tengah pikir.. STRESS dengan keadaan sekarang ney...

Keja x brapa nak banyak cam sebelum ney. Cuma daily task besa la. std punya komplen sana sini itu ini.. apa ja  x kena.. huhuhuh byk lagi nak kena improved ney especially the good way dealing wif customer ..

Last 2 years penah attd coz @ Nikko Hotel - Customer Engagement - .. need to studi again dia punya module.
1 things nak tanya sket .  is it GOOD or BAD is our environment which is dealing with emails.

i mean same organisation and same office but all the works deal with email.sounds stupid plak but donno laa
Seems like the message is there ONLY!! based on aku punya x perience la kan.. Daku x brapa nak layan email2 cam ney bila same person kita dok jumpa hari2 but deal ngan emails... so rubbish!!...

Nampak sangat ko ada masalah nak bercakap dengan aku kan... lantak leee

Manusia ni mcam2 rupe.. Semua hati lain2..

Mode = hapy coz hari ni berkeseorang di office recsam!!.... yahoooooooooooo 

Tp yg x best kena kerja sampai malam utk kelas MED.. Wish me luck okay..

*aKu*
aggggggg *sigh again n again.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...