Tuesday, June 26, 2012

Untuk panduan diri sendiri ..

Assalamualaikum ........

Bakal menghampiri Ramadhan.. Terasa cepat masa berlalu.. Aku masih merangkak dengan ilmu-ilmu Akhirat. Jazakallah kerana masih berpeluang dibumi pnjaman ini.

Aku sdiri rindukan alunan merdu nyanyian Al-Quran. Teringin nak masuk kelas mengaji jika berkesempatan. Ya Allah jahilnya hambamu ini..


Inilah yang dikatakan SOLAT itu TIANG Agama.. Solat itu WAJIB. Buat rakan-rakan sekalian aku cilok ini gambar from facebook UDD -> Ustaz Don Daniyal. Ilmu untuk kita bersama-sama..

Sedangkan aku sdiri masih MERANGKAK ... moga mana yg prlu diperbetulkan sila luangkan masa untuk menegur jika aku tersalah tulis. Aku alu-alukan luahan sahabat-sahabat sekalian.

Salam buat semua ~

2 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

betul tu nad..SOLAT adalah amalan pertama yg akan dihisab oleh ALLAH S.W.T..

kali terakhir wa byk tinggal solat masa tgktn 4, slalu terlupa dan kdg2 buat lupa..teruk kan?

Allah terus beri peluang dan petunjuk..

Alhamdulillah setakat ni belum penah meninggalkn solat, walau lambat, walau susah tetap akan mendirikn solat..

mari kita sama2 bertaubat dan terus berusaha menjadi hamba yg lebih bertakwa dan beriman kpd Allah..

tq krn berkongsi ilmu ini :)

Naimah SiDiK said...

Itulah wa ... nad sebaik mungkin elak dr mengQada' solat!!..

Itulah semoga Allah terus menerus beri peluang dan petunjuk..

tQ..share lah yerr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...